Sunday, March 8, 2009

peluh dicelah lurah…

tajuk takde kene mengena ngan entry wokeh…

dah setahun ustaz rochi berada di Gadjah Mada University sambung blajar kat sane. Aku tak dapat habiskan banyak mase dengan dia mase kat sane. tapi kami sempat la borak-borak. sejak aku hilangkan diri hari tu, ustaz rochi membawa hati. mengajar di prime college seperti biasa selama beberapa bulan pastu ambik keputusan sambung belajar lagi. dan dia nampaknye akan terus menjadi seorang ustaz. dia tak kawen lagi :) aku rase cam nak kawen la dengan dia hehehe…

aku cuba ingat balik, kenapa dulu aku lari dan tak jadi nak kawen dengan dia eh? Ermm.. mase tu aku rase dia bukan lelaki yg terbaik untuk aku. aku tak bersedia untuk menjadi isteri kepada seorang ustaz (maybe).  walau bagaimanapun, kami bertukar no tepon dan e-mail dengan harapan persahabatan ini dapat diteruskan.

tinggalkan kisah ustaz rochi sekejap. aku tiba di KLIA jam 8 malam semalam bersama En Arif. bercakap pasal boss aku tu, semasa kami bersama di sana, kami terlanjur untuk satu malam. mase tu aku lepak kat bilik dia borak-borak. cerita pasal masalah rumahtangga dia la. bagi aku, aku sekadar mendengar masalah yg melanda berpunca daripada peristiwa valentine ari tu.

entah camne, kami boleh memulakan persetubuhan tu pun aku tak berapa ingat sangat. yang aku ingat, aku bangun dalam keadaan bogel, aku pakai baju dan balik bilik aku. esoknye macam takde ape-ape yg berlaku. tapi yang pasti, memang apa yang berlaku malam tu semuanya secara rela dan aku rasa puas dengan tujahan demi tujahan batang panjang En Arif menusuk ke lembah keramat aku tu :p memang best!

pasal Ayie, aku dapat tau dari boss aku yang Ayie dah berhenti kerja secara rasmi. surat pun Tiara dah hantar coz boss aku cakap camni “kawan u, Fauzie (Ayie) tu kat mane skang? dia tak ok lagi ke? hari tu wife dia hantar surat resign…” tu je yg aku dengar. tiada jawapan untuk soalan En Arif sebab aku pun tak jumpe Ayie lagi dan tak tau perkembangan dia selepas Tiara bawak Ayie balik, keluar dari hospital ari tu. Memang hati aku meronta-ronta nak tau pasal Ayie, tapi aku dengan Tiara dah tak mcm dulu lagi :(