Friday, April 3, 2009

kembali mengongkek…

mesti korang tertanya-tanya nape aku hilang lame kan? aku dah berhenti keje. aku dah tak boleh nak handle boss aku tu lagi. mcm aku ckp dulu, mcm aku je yg kene bertanggungjawab atas ape yg berlaku hari tu. sekarang aku tak nak ambik tau lagi pasal boss (ex-boss) aku tu. bukan aku nak lepas tangan. tapi aku dah malas nak fikir lagi pasal dia dan masalah remeh dia dengan bini dia. lagipun aku takde hubungan serious dengan dia. so? abaikan boleh tak?

malam ni fikiran aku agak tenang. aku menaip dan zamri terlena puas diranjang. petang tadi dia sampai. setelah sekian lama kami tak bersama, malam ni akhirnya aku dapatk keluarkan air yg yang melimpah ruah yg dah lama tertunggak tak berbayar.

zamri menjilat lembut kelentit aku yang kebasahan. tarian lidah zamri mengusik-ngusik bijik kelentit aku. lubang aku dijolok-jolok dgn hujung lidah. sesekali dia menggigit halus bijik dan bibir faraj aku. aku mendesah. sedap!

aku mengangkang dan membiarkan kesedapan menular ke seluruh badan. punggung pejal aku terjongket-jongket menahan kesedapan. sesekali zamri berhenti menjilat dan menusuk jari tengahnya kedalam lubang aku. dia menolak masuk jarinya seperti kebiasaan dia menolak masuk koneknya.
aku mendesah. tusukan jari dah cukup buat aku sedap tak keruan. aku tak sabar menantikan tusukan konek zamri. aku merengek-rengek minta disuap konek dengan segera. aku tak tahan lagi nak menanti diacah-acah dengan kesedapan jemari.

tusukan perlahan zamri tenggelam hingga kepangkal konek. aku mendesah kuat. aku mengerang penuh taksub menikmati kesedapan yg tidak terkata. zamri menarik keluar koneknya dan menusuk lagi. zamri menekan habis koneknya kedalam lubang dan aku mengerang lagi. kesedapan yang tak dapat aku gambarkan. tusukan zamri semakin laju dan padu. aku semakin tak keruan. banjir yg aku alami melimpah ruah hingga basah hingga ke celah peha.
nikmat yg tak terkata…