Wednesday, February 18, 2009

kisah aku ngan boss lepas tragedi tu…

bini boss pokpek-pokpek ape pun aku tak dengar sangat sebab aku gelabah cari balik baju, suar aku semua. (aeri la ni pegi tulis citer sampai bogel). yang pasti minah tu memang maki hamun aku lebih dari maki hamun laki dia.

pastu bini boss nangis-nangis kuar (maybe turun bawah). boss aku pakai suar pastu kejar bini dia. lepas tu aku tak tau ape yg terjadi seterusnya antara mereka.

aku masih blur. lepas pakai baju aku pun blah. ni dah 2 hari aku gi keje cam bese boss tak cakap dengan aku. dia nak suh aku buat ape-ape semua tinggal note je atas meja. kalo dia kat luar dia sms je aku suruh buat ape-ape yg patut. semuanya pasal keje. dia dah insaf agaknye.
aku plak cuba menjalani hidup seperti biase. kadang-kadang teringat jugak peristiwa tu sambil senyum-senyum sendiri.

tapi baru je jap tadi boss aku sms aku kul 11 malam. “wife i mintak cerai” tapi aku tak balas pun sms tu. maybe boss ingat aku nak lepas tangan. tapi kenapa plak aku nak kene bertanggungjawab?