Monday, February 16, 2009

tragedi valentine…

aku baru je baik demam. boss aku dah buat hal cari file tak jumpe la plak org tua tu. tak pasal-pasal aku kene gi opis ari sabtu ari tu. kul 10 pagi aku sampai opis. aku bukak pintu opis gelap je. tapi takde la gelap sangat. ade la budak-budak operation dept yg keje kot.
lampu bilik boss terbukak ar aku tengok. mungkin dia dari tadi cari file tu tak jumpe-jumpe kot. pagi tadi kul 8 dia call cakap “meen, i cari file **** takde pun kat bilik u” aku sengal-sengal mamai. “i dah hantar kat u la boss” boss plak sengal-sengal buat-buat tanye “ye ke?” aku diam boss pun diam.
u boleh cari tak meen, i kene meeting kat melaka ni on monday, tapi my wife ajak gi ari ni gak sebab dia nak ikut” aku semakin terase sengal.
“erm.. yelah jap lagi i datang” nak tak nak aku kene datang la kan. aku sampai nampak kete boss kat bawah. aku jenguk-jenguk takde orang. aku trus naik atas. bilik cerah, tapi orangnye aku tak nampak plak.
aku pon masuk dan ternampak bos aku yg sedang duduk dan membelakangkan aku… baru je aku nak bertanya die terus memusingkan kerusinya… alangkah terkejutnya aku sejambak bunga ros merah ditangannya dan terus dihulurkan kepada ku seraya die berkata “Happy valentine meen” … pergh syahdunya aku rasa sbb dah lama tak dapat bunga camni.bile last aku dapat bunge eyh? tah la tak ingat la plak.
sedang kusyuk aku memerhatikan bunga yg ada ditangan ku itu, tanpa ku sedari boss aku telah berada dibelakang aku merangkul erat pinggangku sambil mencium leherku. arghhhh dah start dah. aku membiarkan saja perlakuan boss aku itu sbb aku pon gersang dari semalam tambah pula masa kat spital aku kantoi dgn zamri yg merencatkan emosiku bersama boss ku di hospital dulu. jari-jemari boss ku mula memainkan peranan meraba tetek ku diluar kemaja putih yg ku pakai sambil dia terus menerus mencium disekitar tengkuk dan leherku. aku mula basah akibat dek geselan dari bonjolan dalam suar bos aku di celah2 bontot ku. seluar hitam yg nipis aku gunakan menambahkan lagi keghairahan usapan bonjolan itu…
aku terdiam menikmati segala perlakuan yg bos aku buat terhadapku kerana sememangnya aku inginkan belaian seperti itu, kini butang bajuku tertanggal satu demi satu dan cipapku juga mula di usap. nikmat giler seh. dalam keadaan keghairahan itu bos aku membisikan pada ku ” meen i need u!” (ayat aeri)  aku hanya mampu mengangguk dan membiarkan saja apa yg dilakukan. selesai butang baju aku ditanggalkan dia mula menanggalkan baju aku dan mula membuka butang dan zip seluar aku. tinggal bra dan panties yg berwarna merah saja (Tiara belikan mase aku jenjalan kat singapore dulu) dan dia masih membelaiku dari belakang. bos aku terus menerus membelai lurah cipapku dari luar panties dan aku semakin ghairah dan air mula meleleh dari lubang cipapku membasahi pantiesku. (perkara biase, aku mmg slalu basah). dengan berani dia menyeluk kedalam panties ku dan mengentel bijiku. ermmm nikmatnya aku rasakan. punyelah sedap nak mampus…
dia memusingkan aku bertentengan dengannya. dan kami mula berkolom(ayat aeri) lidah dalam dengan penuh keghairahan. dan aku mula mencari kepala belt bosku dan melurutkan seluarnya kebawah. rupa2nya bos aku ini tak pakai spender. sah memang perkara ini dia rancang kata hatiku. peduli apa janji aku dapat kepala takuk bos aku ari nie. kini bra aku tertanggal dan dia mula menyonyot putingku silih berganti dalam keadaan berdiri sambil tangan nya melurutkan pantiesku.
die menolak aku sehingga ketepi mejanya. dimenyerang aku bagai singa kelaparan dan aku menikmati sepenuhnya. aku menanggalkan baju kemaja T yg bos  aku gunakan dan duduk diatas meja bos aku. kini aku dan dia telah berbogel. dari tetekku dia mula turun sambil menjilat seluruh tubuhku ke lubang pusat dan menyuruhku berbaring saja diatas mejanya. dia membuka kedua belah kakiku dan cipapku menghadap mukanya. aku teringat ameer. dia selalu buat camni kat aku. tapi sejak akhir-akhir ni… erm.. malas la nak citer!
dia menjilat dan mengisap2 biji ku. aku tak tertahan dengan perbuatannya aku mengerang kesedapan sambil meramas buah dada aku sendiri. arghhh!!!! sesekali lidah boss ku itu menjulur kelubang cipapkan sehingga aku tak mampu menahan kenikmatan. punggung aku terangkat2 semasa bos aku bagai harimau lapar melahap cipapku yg berair tu.
setelah dia puas menyedut air yg kuar dari cipapku itu dia mula menghalakan batangnya kelurah cipap aku.  dengan sekali henjut batangnya yg panjang dan tegang itu habis aku kemut. dia mula memainkan peranannya mengongkek aku.
“bole tahan juga bos aku ini” kata hatiku. aku biarkan saja dia menikmati cipapku sambil aku menikmati dayungannya. dia menghenjutku sambil meramas tetek aku. aku tak mampu utk berkata2 lagi yg terpacul dari mulutku hanyalah suara mengerang kesedapan.
kemudian dia suruh aku berdiri dan meniarap diatas meja. bagai tak perlu diajar. aku tahu dia nak henjut aku dari belakang.  aku berikan posisi yg terbaik padanya , dia menghenjut cipapku kembali sambil menampar nampar punggungku. aku mengepit koneknya dengan merapatkan kedua belah kaki ku agar aku dapat menikmati kebesaran konek bos aku itu dengan maksimum.
henjut punye henjut tiba-tiba boss cabut konek dia dari lubang aku dan suruh aku duduk melutut. boss goncang-goncang konek dia sendiri pakai tangan sementara aku nak melutut. dia nak pancut dalam mulut aku, tapi belum sempat aku ready, dia dah pancut kat muke aku. habis rambut aku semua kene jelly. nasib baik tak masuk mata. hampeh!
“abang!!! kuang hajo punye betina!” dia tampar aku. sape minah ni? bini boss aku! rupenye tadi dia pegi subang parade depan opis aku tu je sementara tunggu laki dia yg kononnye nak ambik file.
bersambung…