Thursday, February 26, 2009

hi all… sori bz!

Hi. Aku bz sikit la minggu ni, minggu lepas jugak. Aku ikut boss aku, En.Arif ke Jakarta. Disana aku sekadar ikut boss aku tu menjalankan urusniaga. Seminggu aku bersama boss di Jakarta. Sempat jugak kami habiskan masa bersama :p tapi untuk keselamatan dan rekod company, kami duduk bilik berasingan :p

Banyak yg aku bualkan dengan boss terutama sekali pasal hal rumahtangga dia dan memang serious bini dia tak boleh nak terima dia lagi selepas apa yg dia nampak depan mata hari tu. Dan bini dia mintak cerai jugak walau ape pun yg terjadi.

Aku pun tak faham. Salah aku ke? Mungkin salah aku la kot sebab tak lari je mase dia try nak sentuh aku hari tu. Tapi mase tu memang aku rela. Memang pepek aku terkuak-kuak nak kene pacak:p
so? ape lagi yg mampu aku buat? nak tolak tak mampu, kangkang jelah kan? tapi memang aku kesal la sebab boss aku mcm mintak aku bertanggungjawab atas apa yg berlaku. bila aku tak cakap dengan dia, dia tuduh aku nak lepaskan diri dan nak biarkan dia sorang diri hadapi semua tu. alamak, leceh betul la. macam dah terjebak je aku rase. aku dah tak tau camne lagi nak lari.

aku rase nak bagitau zamri la hal ni. sape lagi nak tolong aku? atau aku resign je tinggalkan boss aku dengan masalah dia camtu je?