Monday, February 2, 2009

jilatan di bilik mandi

semalam (ahad) pagi-pagi lagi zamri dah dtg umah mak aku tanye aku bile nak balik KL sebab dia kate isnin dia kene keje kat KL. mak aku mane tau isnin cuti hari wilayah. tapi aku tau dia nak datang KL untuk ape hehehe…

sampai umah aku je, terus kene terkam. ‘nanti la, nak mandi la. tired!’ aku merengek gatal. ‘kite mandi same-same la. rindu la’ aku senyum. dah paham sgt dah. zamri bukak shower dan biarkan air terbuka. air dah terbuka tapi dia tak bg aku bukak baju. dia peluk aku, layan kiss seminit dua pastu dia tarik aku bawah shower dan kami basah bersama.

kami bergomol dlm keadaan kami masih lg berpakaian. baju aku melekat dibadan sebab basah kuyup. zamri gigit-gigit breast aku walaupun baju aku, bra aku, masih tersarung dibadan. kami masih berkucupan dan tangan zamri merayap meramas diseluruh tempat semahu hati dia.

dia mula tanggalkan baju aku sampai takde tinggal seurat benang pun. aku berdiri dan zamri mula melutut. siap alas baju kat lutut. tau pun sakit lutut melutut atas lantai bilik air. dia angkat sebelah kaki aku keatas tandas (tandas duduk). dan mula menjilat dengan lahap mcm setahun tak dapat apam.
zamri terus menjilat dan sesekali buat aku terjerit sebab dia gigit kelentit aku. zamri terus menjilat dan aku tersandar didinding sambil meramas sendiri breast aku. aku hanya biar dia jilat aku sementara aku menikmati jilatan tu. sesekali aku meramas kuat rambut zamri bile aku rase sedap sangat hehehe…

yg kedengaran cuma bunyi air mencurah ke lantai dan desahan nikmat kami berdua..