Tuesday, April 14, 2009

gersang dan terangsang…

hari ni aku rase sunyi. sejak mlm td mood aku tak menentu. terus terang aku ckp sebenarnya aku rindukan belaian lelaki. bagi aku sex merupakan satu keperluan asas yg paling penting dlm hidup aku, kalau tak, aku boleh sakit kepala menahan.

mlm tadi suasana bertambah kacau. ustaz rochi call dari kejauhan. ustaz rochi bukan mcm dulu lagi. dulu dia takut-takut. keberanian dia tersembunyi dibawah songkok. sekarang dia dah lain. dia dah pandai keluarkan ayat menggoda. walaupun secara tak langsung, tapi ayat-ayat dia cukup buat aku faham. tapi dia kat sane dan aku kat sini, ckp pun tak guna. phonesex je mane tahan.

dia buat aku gersang tak keruan. aku dan dia cuma borak-borak kosong. cuma sesekali je diselitkan dengan gurauan berkasih. tapi ustaz tak tau sambil berborak, aku gentel bijik aku yg kebasahan. kdg-kdg suara aku seakan mendesah. bila dia tanye kenapa, aku tak mengaku dan jawab takde ape-ape :p

lepas letak phone, aku masih lagi teruskan mengosok bijik aku yg basah tu. sesekali aku jolok-jolok hujung jari aku kedalam lubang aku. geram je rase cam nak masukkan something. mane aku nak cari konek mlm-mlm? ape perhatikan nama-nama yg tersimpan dlm handphone aku, tapi takde sorang pun yg aku rase selamat untuk dihubungi.

sementara aku terpaksa terus mengusap kelentit basah aku sendiri. aku terkulai resah di atas katil meramas buah dada, menggentel bijik kelentit yg basah sambil sesekali mendesah. mmg mlm td aku betul-betul rase nak konek. aku rase nak nangis sebab aku rase nak sangat konek. aku tengok botol bedak pureen laura pun aku rase nak masukkan tapi besar sangat pulak. habis pecah dara aku nanti :p
aku sebenarnya dah tak tahan lagi hidup gersang mcm ni. tapi aku ada masalah yang tak sama mcm org lain. bila aku ada suami, aku akan rasa nak try konek lain. disebabkan aku dah banyak sgt rasa konek, macam-macam jenis konek (hampir 20 konek sepanjang hidup aku terjebak dalam dunia ni) so aku rasa aku tak boleh setia pada satu konek je. setiap konek ade kelebihan dan kekurangan masing-masing. aku kena akur dengan semua tu.

jadi untuk mlm tadi, aku adalah seorang janda gersang…