Saturday, May 6, 2006

Berhenti Kerja

Saiful mintak aku supaya berhenti kerja. Dia nak aku rehat sampai aku bersalin nanti. Lepas tu dia izinkan aku kerja dan dia kata aku boleh start bila-bila masa. Aku bersetuju sebab aku pun malas nak pegi kerja. Nak bangun pagi la yang paling aku malas sebab tiap-tiap pagi aku muntah dan memekak dalam bilik air. Aku ambik masa yang lama dalam bilik air setiap pagi dan selalu sampai opis hampir pukul 10 pagi.
Saiful sendiri yang buatkan notice 24 jam aku. Dia hantar pada HR department mengikut prosedur. Dan surat resign aku tu, HR akan pas kat dia balik hahaha… keje bodo!
Kebosanan aku akan bermula hari ini. Aku tak ada apa-apa plan selain dari duduk kat rumah ni berkurung dalam bilik. Semua yang aku suka dulu, aku dah tak suka lagi sekarang. Aku tak berminat nak chatting macam dulu. Sesekali aku check offline msg kat YM nak gelak pun ade. Peminat sex yang ramai tu tercari-cari aku. Aku dah tak minat nak chatsex lagi. Bila aku online, YM aku akan diserang dengan berpuluh-puluh window. Lepas tu aku ofline dan abaikan semua tu. Aku betul-betul rasa malas. Aku update blog ni pun sebab aku bosan sangat takde ape nak buat :p