Wednesday, May 17, 2006

Honeymoon???

Hari ni sepatutnya aku jumpe Aie lagi, sebab esok dia dah nak balik JB. Tapi tiba-tiba Saiful buat satu kejutan bodoh.
“Abang, bangun…” aku goyangkan bahu Saiful.
Saiful bukak mata dan tarik selimut. Dia terus sambung tidur lagi.
“Abang tak gi opis ke?” aku bertanya lagi.
“tak… hari ni nak pegi Hadyai, esok pagi ade meeting kejap” Dia kembali memejam mata.
“Pukul berapa nak pegi?” aku mula memandang jam sebab aku dah janji dengan Aie, aku akan datang ke hotel dia sebaik saja Saiful pegi keje.
“tengahari sikit la, u kemas la baju…”
“baju mana u nak pakai?”
aku pantas berdiri didepan almari.
“bukan baju i, baju u la…” Saiful bukak mata pandang aku.
“baju i?” aku terkejut besar. Alamak! Habislah aku!
“i meeting kejap je esok, hari ni kite pegi sana, kesian kat u, asyik duduk rumah je tak kemana, u ikutlah i sekali” Saiful mengiring ke kanan membelakangi aku dan kembali memejam mata.
Aku takleh nak kata apa. Aku terdiam. Dengan hati yg berat aku kemas baju aku.
Petang tu aku sampai Hadyai pukul 6 lebih. Tak sempat nak kemana-mana, sampai hotel, relax, mandi lepas tu keluar makan malam.
Malam tu aku sendirian, aku tengok tv sementara Saiful menaip menyiapkan report untuk meeting dia esok. Jam dah pukul 12 lebih, Saiful masih menaip dan aku tertidur.
Entah berapa lama aku tertidur, aku tak pasti. Aku sedar bila aku rasa Saiful angkat punggung aku untuk melondehkan spender aku. Aku terus buat-buat tido dan emembiarkan Saiful mengangkangkan kaki aku.
Aku dapat rasakan jilatan Saiful pada permukaan faraj aku. Lidahnya bermain-main disekitar bibir faraj dan hujung lidahnya bermain pada kelentit aku. Aku kesedapan tapi aku harus berpura-pura tidur.
Bersambung…