Saturday, December 23, 2006

Edisi Gersang

Hari demi hari aku makin takde mood. Dengan perut boyot aku yang dah nak masuk 7 bulan ni, sekali lagi aku pegi scan. Memang sah aku bakal dapat anak pompuan. Kehidupan aku dengan Saiful bertambah baik. Aku terus berpura-pura hidup bahagia bersama Saiful. Sedangkan Saiful kelihatan ikhlas menyayangi anak ini walaupun kami berdua tau bahawa anak itu bukan anak dia. Kisah aku masih belum berpenghujung. Adakala aku letih memikirkannya. Aku hanya perlu bersabar sehingga anak ini lahir. Saiful dah kembali ke office sejak beberapa minggu lalu. Aku jarang kepejabat sebab aku tiada lagi apa-apa jawatan disana selain dari ‘isteri CEO’.
Aku semakin rindukan kehidupan lampau. Aku merasakan anak dalam kandungan ini membebankan aku. Aku mula rimas memikirkan kehidupan 5-6 bulan akan datang. Aku tak pasti dengan kendudukan sebenar aku di syarikat ini. Pagi tu aku naik cab pegi office. Aku tau Saiful ada meeting meeting, tapi aku mula buat hal ajak dia keluar temankan aku jalan-jalan. Akhirnya Saiful suruh Hantarkan aku kemana yang aku nak. Memang itu tujuan aku. Aku dapat baca jalan penyelesaian yang Saiful akan buat. Faizal takde syak apa-apa. Dia menurut perintah boss dia untuk hantar aku kemana yang aku suka. Bayangkanlah jam 10.30 pagi waktu semua kedai di pusat membeli belah tengah sibuk-sibuk baru nak mula beroperasi aku dah sampai untuk window shopping.Aku habiskan masa kat situ sampai tenghari.
Aku banyak beli barangan baby je. Sebelum ni Zamri yang banyak layan aku bab-bab beli barang baby ni. Sejak kami berjauhan dan jarang ada kesempatan untuk berjumpa, aku dengan Zamri macam dah renggang sikit. Faizal hantar aku balik. Tapi aku suruh dia hantar semua barang yang aku beli tadi kat dalam. Dia terpaksa masuk dan bersedia nak balik office. Faizal seronok bercerita tentang pengalaman dia nak sambut anak pertamanya dulu. Memang dia yang shopping sakan mengalahkan wife dia.Aku suruh Faizal hantar aku naik atas dengan barang-barang tu sekali sebab aku tak larat nak naik tangga, kaki aku dah sakit banyak sangat jalan lebih dari 3 jam tanpa henti. Aku mintak Faizal urutkan betis aku yang lenguh ni. Aku duduk atas kerusi dan angkat kaki aku atas kerusi lagi satu dihadapan aku.
Aku minta Faizal urutkan betis aku. Faizal pandang jam dipergelangan tanggannya. Aku faham. Mesti dia takut-takut dan risau sangat sebab dah lama sangat keluar dari office sejak jam 10 pagi. Faizal akhirnya mengalah. Dia urut jugak betis aku. Kami bukan tak pernah ‘bersama’. Malah telah beberapa kali. Tapi entah kenapa dia nampak mcm janggal dan takut-takut. Aku turunkan kaki aku. Urutan Faizal terlepas dari betis aku. Aku menghampiri Faizal lebih dekat lagi. Faizal Cuma menolak tapi aku pantas memaut leher Faizal dan mengucup lembut bibir dia. Dia membalasnya. Kami berkucupan seketika.
Tangannya merayap-rayap kebelakang badan aku sekitar pinggang dan turun ke punggung. Aku terus mengucup bibir Faizal penuh nafsu, mengusap telinga dan rambutnya dan sesekali mengurut lembut kedua-dua belah bahunya. Faizal mula meramas-ramas buah dada aku yang makin membengkak sejak aku mengandung. Dia meramas-ramas lembut benda pejal itu dan sesekali dijilat dan disedut halus puting tetek aku. Faizal membuka zip dress aku dibelakang badan dan melondehkannya dari bahu dan terus melucutkannya dari tubuh badan aku. Dia mengucup seluruh tubuh aku dari leher, bahu, sekitar dada dan semakin turun kebawah lagi. Dia mengusap-usap perut bulat aku dan menggigit spender aku dibahagian pinggang dan melurutnya kebawah. Faizal menyentuh lembut kemaluan basah aku dan menggosok-gosoknya sementara aku memejam mata menahan nikmat. Aku masih lagi berdiri dalam keadaan bogel. Aku hanya memerhati sambil tersenyum melihat Faizal mencampak baju dan seluarnya di atas lantai berhampiran dengan bra dan spender aku yang ditanggalkannya tadi. Faizal dudukkan aku dibirai katil.
Aku duduk dengan tenang sambil mengikat rambut aku terburai dan tak terurus dikerjakan dek Faizal masa kami berkucupan tadi. Aku mencapai batang keras Faizal yang terjuntai tegang dihadapan mata aku. Aku mula menghisap dan menjilat batang panjang Faizal dengan penuh taksub. Faizal berdiri gagah dalam keadaan bogel dengan tangannya berada dikepala aku, menekan-nekan agar aku mengolom koneknya dengan lebih dalam lagi. Aku menjilat-jilat dan menghisap konek Faizal yang semakin keras dari kepala takuk hingga ke hujung pangkal. Walaupun tak dapat masuk habis, tapi aku berusaha mengolom dengan lebih dalam lagi. Aku memandang keatas. Aku semakin teruja melihat Faizal memejam mata menahan nikmat ketika koneknya dikolom. 
Faizal menolak aku berbaring diatas katil. Dia kangkangkan aku dan mula menjilat perlahan-lahan. Aku mengerang penuh kenikmatan sambil meramas-ramas sendiri tetek bengkak aku. Dan lama aku tak dapat semua ni. Memang aku dah kemaruk habis. Dengan Saiful, jangan harap la aku nak dapat semua ni. Kalau pun Saiful cuba menghampiri aku, aku akan cuba mengelaknya. Entah kenapa aku tak ada nafsu langsung dengan Saiful. Tapi hati aku meronta-ronta minta dibelai dan rindukan setuhan hangat lelaki. Sebenarnya tadi pagi aku pegi office sebab aku ingat saiful meeting kat luar, so bolehlah aku ajak Faizal kongkek kejap dalam bilik Saiful. Tapi nampaknya meeting tu diadakan di ******* holding. So, tak selamat kalau aku kongkek kat sini masa Saiful ada dalam bangunan tu jugak.
Bagaimanapun aku ada plan B sebab aku tau Saiful tak kan batalkan meeting tu demi aku. Dan sekarang semuanya berada didepan mata aku. Konek panjang dan tegang berada didepan mata aku. Kenikmatan ini menjadi milik aku hari ini. Faizal mula menggosok-gosok lembut kepala koneknya ke bibir faraj aku. Aku tak tahan lagi. Aku mengerang tanpa segan silu. Kesedapan yang dah lama aku rindukan. Aku nak lebih dari itu. Mungkin tadi Faizal lenguh mulut menganga menujah lidah dilubang aku yang dah lama tak bertebuk, maka dia mula bersedia untuk menujah aku. Faizal parking kedudukan bontot aku betul-betul di hujung birai katil. Dia menunduk sedikit sebelum memacak perlahan-lahan batang koneknya kedalam lubang keramat yg mula ketat sedikit ni. Maklumlah dah lama tak dapat :p Aku mengerang dan mendesah. Aku rasa bagai nak gila walaupun konek Faizal baru lepas separuh je. Dan apabila dia menujah perlahan hingga pangkal koneknya, aku mula menjerit bagai diperkosa lagaknya. Aku mendesah dan mengerang.
Aku lupa bahawa aku berada dikawasan kejiranan yang rumahnya rapat-rapat. Aku tak peduli itu semua. Yang penting sekarang ni aku dalam kesedapan. Faizal terus menujah, sorong dan tarik sambil mengusap lembut perut aku yang bulat tu. Buah dada aku meliuk lentuk perlahan den ayunan Faizal yang perlahan dan syahdu.Aku mengerang nikmat setiap kali Faizal mengeluarkan koneknya dan memasukkannya semula. Aku terus meramas-ramas buah dada aku sendiri. Aku mendesah dan mengerang sepuas hati aku. Aku mengangkang menerima setiap tujahan Faizal dengan puas dan bahagia. Faizal menghenyak aku dengan sedikit laju tiba-tiba sebab dia dah tak tahan lagi nak terpancut. Dia menarik keluar koneknya dari lubang aku dan menembak pelurunya di atas perut aku. Bagaikan cecair vanilla yang dicurah diatas puding. Coraknya kelihatan seperti taik burung yang jatuh dari atas. Faizal mendesah keras ketika dia membuang benihnya diatas perut aku yang membulat. Aku terbaring lesu. Faizal masuk kebilik air dan keluar semula memakai baju.
Aku tertidur dan tak sedar bila Faizal balik. Petang tu Saiful balik, dia kejutkan aku dan tanya kenapa aku tidur bogel. Aku beri alasan panas dan letih lepas jalan berjam-jam dalam pusat membeli belah yang penuh sesak. Saiful duduk dibirai katil sambil memicit kaki aku dan aku terus bercerita tentang apa yang aku beli. Picitan Saiful dari betis naik ke peha. Aku terpaksa menolak kerana lepas aku projek dengan Faizal tadi, aku terus tertidur, tak cuci lagi. Takut Saiful tau pulak nanti. Actually aku terasa nak pulak kene tujah dengan Saiful, tapi keadaan tak mengizinkan. Cara dia menyentuh peha aku dan dah nak sentuh ke celah kelengkang tu, aku tau dia sebenarnya ‘nak’. Aku pun rasa mcm ‘nak’ tapi aku takut kantoi sebab aku sure kat pantat aku mesti ada lagi sisa-sisa air mani. Dan aku tak berani pun nak bukak selimut yang cover perut aku yg comot dengan air mani yang Faizal pancut atas perut aku tadi. Air tu pun dah kering dan bertukar jadi warna keputihan yang pekat. Ayo!