Monday, January 8, 2007

update terbaru!

Dah lama aku tak jumpa Izaida. Badan dia berisi sikit. Banyak injet ubat kot hehehe… Nak kata dah ada ‘orang’ dlm perut dia, dia kate takde lagi. Tapi dia lebih nampak seksi bila berisi mcm tu. Dia baru je berhenti keje minggu lepas. Nampaknya dia serious tinggalkan kerjaya glamour dia tu untuk tumpukan perhatian pada suami dan rumahtangga. Atau mungkin suami dia si Van Zack cemburu dengan kerjaya dia sebagai seorang pramugari yang terbang sana sini ke luar Negara terlalu kerap sangat. Entahlah…
Malam tu kami bertiga berborak sakan, hinggalah Tiara call aku tanye aku kat mana. Aku ajak Tiara join kami sekali. Dan mereka saling berkenalan. Sepanjang kami berada dikedai makan, Van Zack asyik mengesel-gesel kaki dia kat aku. Aku mula tak senang duduk takut Izaida perasan nanti dia cakap ape pulak. Aku tak nak persahabatan kami rosak sebab perkara ni. Aku yakin Izaida tak tau yang aku pernah kongkek dengan laki dia sebelum mereka berkahwin.
Aku tak tahan dengan godaan Van Zack sebab masa kami berjalan beramai-ramai dia sengaja buat-buat tersentuh punggung aku. Kadang-kadang dia rapatkan badan dia dengan aku. Aku cuba kawal diri sebab aku mesti jaga hati Izaida. Lebih buat aku tak tahan lagi bila Izaida bercerita tentang bulan madu mereka, tentang aktiviti ranjang malam pengantin. Aku terkedu telan liur. Memang aku dah tak tahan sangat. Malam tu balik rumah memang aku tersiksa habis. Rasa nak mengongkek tapi tak tau nak cari konek mana. Konek Saiful memang aku tak hingin la. Tak tau la kenapa. Sudahnya aku tahan sampai aku tertidur