Monday, January 15, 2007

Projek Dajal!

Tiara kata, sebelum dia explain dan mintak maaf kat Saiful, Saiful dah mintak maaf dulu kat dia. Dan Saiful kata dia tak sengaja buat macam tu. Dia tak boleh kawal diri bila Tiara cubit pinggang dia, konek dia terus terangkat. Dan dia bercerita pada Tiara pasal keretakan rumahtangga kami. Tapi dia tak cerita detail. Dia Cuma cakap kat Tiara yang aku tak layan dia sangat sejak mengandung. Tiara pun bagitau dia, mungkin pembawak budak.
Saiful cakap dia rindu kat aku, sentuhan aku dan kenangan kali pertama kami kongkek bersama. Tiara teringat plan dia dengan aku, terus dia menghampiri Saiful dan gosok-gosok belakang Saiful supaya Saiful bertenang.
“takpe En.Saiful. U boleh luahkan kat I, I pun perempuan dan pernah mengandung, maybe ade something yang u kena faham, lagipun anak sulong kan, mesti u tak biasa dengan semua ni” Tiara mula memainkan peranannye.
Aku senyum dengar cerita Tiara. Tiara memang bijak. “Tapi dia macam benci sangat kat i. I lelaki, setiap kali I rasa nak, tapi tak dapat, u tau kan macam mana I rasa?” Saiful mula meluahkan pada Tiara.
“I faham En.Saiful… husband I pun kalau nak, terus terkam I, tak kira I tengah tidur ke ape” Tiara berjalan di sofa dan Saiful ikut dia. Mereka duduk dengan jarak agak jauh. Bagi lelaki yang kesunyian dan gersang macam Saiful tu, mungkin dia tak fikir benda lain lagi, apalagi bila ada wanita yang sudi dengar luahan hati dia.
“sabar En.Saiful. Karenah pompuan mengandung memang macam tu. Ada yang sampai tahap tak nak tengok muka suami, setiap hari ade je benda yang boleh buat bergaduh” Tiara bangun dan duduk merapati Saiful.
“En Saiful percayalah cakap i…” Tiara genggam tangan Saiful. “dia sebenarnya sayang, Cuma mood dia tak menentu sebab dia mengandung” Tiara meramas-ramas tangan Saiful.
“ada respon?” aku menyampuk?
Tiara senyum. “mula-mula dia biar je aku genggam tangan dia, tak lama lepas tu aku rasa tangan dia pun bergerak slow-slow ramas tangan aku jugak” Tiara senyum. Aku pun senyum.
“lepas tu?” aku mula tak sabar.
Secara ringkasnye, masa Saiful meluahkan rasa sedih dan rasa rindunya pada belaian sex dari seorang wanita, tiara memeluk erat Saiful untuk menenangkannya. Saiful membalas pelukan Tiara. Saiful menggosok-gosok belakang badan Tiara. Tiara menjarakkan sedikit pelukan. Dia dapat rasa degupan jantung Saiful yang rapat pada buah dadanya. Tiara memaut leher Saiful dan mereka berkucupan. Saiful mengucupnya dengan penuh asyik. Perlahan dan penuh nikmat. Saiful menjilat-jilat bibir Tiara dan menyedut lidah Tiara. Saiful meramas lembut belakang badan Tiara. Tangannya turun ke pinggang dan memaut erat pinggang Tiara. Tiara mengusap leher Saiful dan memainkan jemari di telinga Saiful. Mereka berkucupan penuh nikmat. Saiful mula menjilat leher Tiara dan menyedut lembut leher Tiara.
Saiful menolak Tiara berbaring dan kucupan diteruskan kembali dibibir. Tangan kanan Saiful membuka butang baju Tiara yang buah dadanya dah separuh tersembul. Hanya satu butang dibuka dan cukup luas untuk Saiful mengucup lembut buah dada Tiara dan ciumannya menjalar ke sekitar dada.
Tangan Saiful turun mengusap peha Tiara. Skirt Tiara cuba ditarik keatas. Dengan mudah Saiful dapat sentuh apam Tiara yang disaluti spender. Saiful menggosok lembut garisan tengah pantat Tiara dengan jari tengahnya. Mereka terus berkucupan lagi sambil tangan Saiful terus menggosok apam tiara dari luar spender. Sesekali tangan Saiful kembali naik keatas meramas buah dada Tiara yang bengkak pejal.
Saiful cuba menarik spender Tiara kebawah.
“No. Bukan sekarang!” Tiara memegang tangan Saiful menghalangnya dari melurutkan spender Tiara kebawah. Sofa tu cukup selesa untuk merekakongkek sampai tamat perjuangan, tapi tiba-tiba Tiara teringatkan aku.
“Puan Yasmeen ada kat bilik I” Tiara memandang Saiful. Saiful bangun. Tiara turut bangun dan membutang semula bajunya.
“apa dia buat kat sini?” Saiful bertanya.
“saja datang lepak jumpe I” Tiara senyum.
“u rapat ke dengan dia?” Saiful buat muka pelik.
“tak jugak tapi sejak dia jadi boss sementara I, ade la 4-5 kali kami keluar bersama diluar waktu kerja” Tiara senyum lagi. Saiful angguk tapi masih buat muka pelik. Tiara terus keluar dari bilik Saiful. Sebelum dia dia sempat kiss bibir Saiful dan berbisik “nanti I datang lagi” Tiara kenyit mata dan meninggalkan Saiful yang keras konek separuh jalan.
“laaa… apsal ko tak teruskan???” aku stress dengan cerita Tiara.
“gile! Sabarlah dulu. Aku baru datang mintak maaf. Itupun dah teromen jap” Tiara ketawa.
Aku pun senyum. Nampak sangat aku yang gelojoh.
“tapi aku pelik la dengan ko ni, apsal ko beriya sangat nak aku buat ‘benda tu’ dengan laki ko? Ko ni dah gile la” Tiara pandang aku.
“kan aku dah cakap, aku takde mood nak layan dia, tapi aku kesian kat dia. Dah berbulan-bulan dia memang tak dapat pantat sejak dia sakit lagi. Aku tak nak dia main dengan pelacur tah mana-mana, aku rasa dia tertarik kat ko sejak ko bagitau yg korang dah teromen tu, so aku harap ko tolong la aku” aku cuba memujuk Tiara. Tiara menjungkit bahu tanda masih tak faham dengan perangai aku.
Mungkin dia tak faham kenapa ada isteri yang sanggup mintak pompuan lain goda suami sendiri, siap suruh layan kongkek lak tu. Tapi tiara juga tak tau yang anak ni bukan anak Saiful, dan life aku sebenarnya bukan seperti yang Tiara tau selama ni. Mungkin dia ingat hidup aku selama ni normal sebagai isteri Saiful. Kalau Tiara tau aku ni sebenarnya siapa, mesti dia tak heran dengan apa yang cuba aku buat ni.
Tiara senyum-senyum bila nampak YM dari Ameer. Aku keluar tinggalkan Tiara dengan balak serani dia. Sebelum aku keluar, tiara cakap dia akan usahakan sesuatu untuk aku. Aku senyum dan terus keluar.
Aku terserempak dengan Faizal. Aku cakap kat dia, sampai hati dia tak bagitau aku pasal Tiara dengan Saiful. Saiful serba salah. Aku senyum tengok keadaan dia.
“nevermind la, I tak salahkan u. kita pun buat jugak kan?” aku senyum dah tinggalkan Faizal yang masih dengan muka tepu dia :p