Saturday, January 13, 2007

Kenangan Terindah Tiara

Pagi tu aku datang ofis Saiful. Saje la lepak-lepak boring, sebenarnya aku nak jumpe Tiara nak tanye perkembangan terkini. Aku memang harap sangat dia dengan Saiful dan ‘jauh’ melayari bahtera. Malah aku akan cuba bagi peluang sebaik mungkin secara sengaja atau tak sengaja supaya mereka bersama.
Bila aku jumpa Tiara, tak banyak cerita Saiful yang aku dengar dari dia. Dia kate, sejak kejadian hari tu, mereka berdua macam dah tak rapat lagi. Malah kalau Saiful nak mintak apa-apa dari Tiara pasal keje, semuanya melalui Faizal. Kalau Tiara nak tunjuk drawing pun, Saiful suruh tinggalkan je drawing tu kat meja Faizal.
Tiara banyak citer pasal mamat serani yang dia kongkek kat redang hari tu je. Dia kate dia suka kat Ameer tu. Malah hampir setiap hari mereka berjumpe lepas keje. Cuma takde la kongkek selalu sangat sebab Ameer tu rupenye dah kawen, baru je kahwin dekat-dekat setahun. Si Tiara pulak memamng dah sah-sah bini orang, so dorang takde la sampai tahap kongkek selalu sangat. Tapi kalau terasa nak pekena konek serani tu, memang Tiara plan la masuk hotel 2-3 jam hehehe… Tiara sentiasa memuji Ameer dalam cerita dia. Teringin la jugak aku nak merasa tapi sekarang nafsu terkawal lagi sebab baru je kene tarah dengan Zamri 3-4 hari berturut-turut :p Aku pulak terbayangkan diri sendiri setiap kali tiara bercerita…
Ameer meletakkan lilin atas coffee table sebelah sofa dan mula menjamah tubuh solid Tiara… Nampaknye Ameer ni suke sangat lilin. Habis dari atas sampi bawah di jilat. Tiara tak keruan lagi. Cara Tiara bercerita dengan senyuman dan kadang-kadang mata terpejam tu memang buat aku tak tahan. Tiara berbisik meminta Ameer memulakan tujahan. Ameer dgn perlahan mengusap kelentit Tiara… Tiara menarik muka Ameer mendekati cipapnya. Ameer dgn rakus menjilat dan menghisap kelentit Tiara sampai terangkat bontot Tiara. Ameer jilat! Aku memang suka sangat citer jilat-jilat ni. Si Tiara yang lurus bendul tu, kalau bercerita memang detail habis. Sape pun dengar sure tak tahan. Tak lama lepas tu Ameer bangun lalu menghalakan senjata 7 inci nyer ke cipap Tiara Tiara kate dia tak sabar menerima tujahan Ameer lalu memeluk pinggang Ameer mendekatinye. Rakus tak? Muahaha…
Ameer memulakan tujahan secara perlahan lahan sambil meramas tetek mantol Tiara. Aku pandang tetek dia mase dia sebut ‘mantol’ tu :p memang la mantol, disebabkan tu la dia selalu menunjuk tetek dia yg mantol tu. Kalau pakai kemeja pun, dia tetap dedahkan 2 butang atas nak kasi nampak tetek dia tu walaupun sikit. Tiara kata dia selalu kelemasan menerima tujahan perlahan Ameer walaupun Ameer belum lagi tujah penuh ke dasar. Tiara memang jarang nak tunggu lama-lama layan foreplay si Ameer yg kadang-kadang makan masa 20 minit. 10 minit kemudian, Ameer suruh Tiara supaya berpaling. Tiara bangun dan duduk membelakangi Ameer. Ameer menggosokkan konek dia dari atas bontot sampai ke kelentit Tiara dan sekali sekala menepuk bontot Tiara. Tiba-tiba aku jadi hangin terbayang Zamri tepuk bontot Shima 
Tiara memegang konek Ameer yang dah mencanak lalu dihalakan kembali ke cipap nya. Bermula dgn perlahan makin lama makin laju. Tiara bersuara penuh kepuasan menerima setiap tujahan Ameer. Tak lama lepas itu Tiara terasa seperti ade bende panas dititik atas bontot. Again? Dia toleh. Ameer dgn senyum tengah memegang lilin lalu dititiskan lelehan lilin atas bontot Tiara. Tiara kate sakit gile. Menggelupur kejap menikmati lilin panas atas bontot dengan lubang pantat yg tersumbat dek batang besar Ameer tu. Tapi Tiara tak plak merungut. Tiara kate dia selalu layan je ape yg lelaki buat kat dia, tak kira la bopren-bopren lama seblom kawen, suami dia sendiri atau Ameer atau sesape lagi la after Ameer nanti (jeng jeng jeng)… Ameer bertanya… “Sedap tak”…Tiara tidak bersuara tapi hanya senyum dan mengangguk dlm menerima tujahan Ameer dan lelehan lilin panas itu.
Bontot Tiara dah dipenuhi dgn lilin penangan si Ameer. Aku mula memikirkan bab nak cuci balik lilin tu lepas main. Adui malasnye… Dalam masa itu, Tiara klimak dah beberapa kali. Tiara meminta Ameer tukar position. Ameer berhenti sekejap lalu Tiara duduk kangkang sambil pegang kedua kaki. Ameer menyambung sesi tujahan dgn rakus. Ameer menitiskan lilin ke perut Tiara. Kecut perut Tiara dibuatnyer. Aku pun tercengang gak dengar citer Tiara. Sekali sekala dititiskan ke tetek mantol Tiara. Tiara mengerang kuat menahan kepanasan lilin dan juga tujahan Ameer ke dasar cipap. What? Air lilin panas atas tetek? Oh no! Aku ngeri dengar citer Tiara. Terus aku batalkan niat aku nak merasa penangan konek 7 inci mamat serani tu :p
“kalau aku, dah lama aku bangun blah… giler!” aku pandang tiara dengan mata terbeliak.
“mane leh aku sorang je yg sakit, dia pun mesti rase gak” Tiara ketawa.
Tiara klimaks tetapi tetap belom puas selagi Ameer tak pancut. Tiara kata kadang dia letih layan Ameer. Lambat giler nak pancut. Mungkin sebab kulit konek dia tebal kot. Dia suruh Ameer baring pulak. Bila Ameer dah baring, tiara mula mengolom konek Ameer. Pastu dia ambil lilin tadi dan mulakan titisan lilin ke badan Ameer. Aku ketawa terbahak-bahak. Ameer kesedapan. Kesedapan? Meraung sedap ke sakit tu? Tiara kata dia pun tak sure sebab lepas main titin lilin tu dia pun dah mula sex kinky ke atas Ameer. Tiara titiskan sedikit lilin kat konek si Ameer. Ameer plak yg tak tahan kali ni. Dia meminta Tiara agar cepat dok kat dia. Wakakaka aku ketawa lagi melayan sesi membalas dendam si Tiara. Seumur hidup aku main dengan ramai jantan, aku tak penah buat macam tu :p
Tiara pon dok atas konek ameer yg 7 inci yg keras. Tiara henjut dgn laju sambil gelek-gelek lagi. Dgn mata tiara yg stim tertutup sedang menikmati kelazatan batang ameer, tiara gigit bibir tiara. Tiara menggigit bibir dia depan aku sambil bercerita, siap buat muke sedap tu yg tak tahan tu wakakaka. Ameer tak tahan melihat keadaan tiara begitu. Dia pon mula duduk dan terus mencium sekuat hatinya ke bibir Tiara. Henjutan Tiara semakin laju. Tetiba ameer rasa a gush of water coming out from her. Panas je Ameer rasa. Makin licin la pulak. Ruang cipap Tiara dah mula merasa sempit. Batang Ameer semangkin besar. Tiara tau yg ameer akan memancut tak lama lagi. Tiara mula bangun dah terus lancap dan kolom lagi batang Ameer tu dengan pantas. Aku pandang kuku Tiara yang panjang tu dan membayangkan tangan dia tu sedang melancapkan konek orang :p Ameer pancut. Kali ni pancutan terus ke mulut Tiara. Tiara dengan gelojohnya, tadah mulut! Dia telan terus air mani Ameer. Dia memainkan lidah nya lagi kat kepala konek Ameer. Dedua letih. Tapi Tiara kata dia puas. Pastu dorang berdua tertido di situ tanpa seurat benang di badan.
“petang ni aku nak jumpe dia lagi” Tiara sengih. Aku geleng-geleng kepala. Tapi turut tersengih.
“ha pasal laki ko tu, aku ade masalah la dengan dia. Dia macam jauhkan diri dari aku je” Tiara mula buat muke serious selepas sakan bercerita kisah dia dengan Ameer hari tu.
Aku pun tak tau macam mana nak buat supaya hubungan Tiara dengan Saiful kembali macam biasa. Saiful tu lain sikit. Mungkin dia menyedari apa yg dia buat dengan Tiara tu satu kesilapan, sebab tu dia Cuma elak dari Tiara. Memang Saiful bukan jenis yang suka berpoya-poya. Dulu pun mase aku keje ngan dia, dia ade sorang je awek si Kamalia. Pastu dia terpaksa tinggalkan Kamalia sebab kawen dengan aku. Tapi lepas tu, agaknye sebab aku ni yg hampeh, dia berbalik pada Kamalia. Tapi setahu aku, Saiful bukan jenis yang curang tak tentu pasal, cret sana sini dengan mana-mana betina, itu bukan Saiful.
Aku bagi cadangan supaya Tiara bersemuka dengan Saiful. Masuk bilik dia tanpa mintak izin Faizal. Kalau jumpe Faizal dulu, mesti Faizal akan tanye Saiful before bagi orang masuk bilik dia. Dan Saiful mesti ada alasan supaya mereka tak berjumpa. That’s why aku suruh Tiara serbu je terus.
“tapi tak kan aku jumpa dia nak settlekan hal ni semata-mata sebab aku nak buat sesuatu yg lebih ‘masyuk’ lagi dengan dia?” Tiara buat muka sengal.
“Bukan la… ko jumpa dia untuk mintak maaf atau jelaskan yang perkara tu terjadi diluar kawalan, semuanya secara tak sengaja, yang penting ko tunjuk yang ko menyesal” aku bagi cadangan. Tiara diam. Lama dia pandang aku.
Pastu dia terus kuar tinggalkan aku dan pesan suruh tunggu kejap. Aku nampak Tiara belok kanan sebelum pintu tertutup. Aik! Tak kan terus pegi bilik Saiful lak. Aku gabra giler menunggu. Menanti-nanti nak tau apa terjadi… dekat 20 minit aku tunggu dengan debaran dan tak senang duduk.
Treng! Treng! Bunyi YM kat pc Tiara…
Ameer7fit : hi baby…
Ameer7fit : ade tak tu? Rindu la…
Ameer7fit : petang ni jadi?
Aku senyum baca YM Ameer. Rase nak reply je hahaha…
Tak lama lepas tu Tiara masuk dengan gaya kelam kabut.
“Meen…!!!” Tiara sebut nama aku dengan gaya pelik.
“ko nak tau tak Meen?” Aku pusing pandang Tiara yang sedang tutup pintu dan kembali duduk kat tempat dia. Aku berdebar…
“nape?” Aku tanya Tiara.
Bersambung…