Thursday, January 11, 2007

Edisi Kongkek With Zamri + Shima

Sepanjang 3 hari Zamri ade kat KL ni, akulah manusia paling bahagia sekali dimuka bumi ini :p manetaknye, hari-hari dapat konek. Kene pulak dengan pompuan gile konek macam aku ni, memang sakan la bila dah dapat konek hehehe… Sampai ngilu dibuatnye Zamri kejekan aku. Dia pulak, makin ditarah makin tak tahan :p Memang kami dah hilang akal sejak 2-3 hari ni. Masing-masing dah lupa diri. Aku sampai tak balik rumah. Duduk mengadap si Zamri. Tunggu dia balik keje, pastu apalagi! Pantang ade peluang memang kongkek habis la.
Saiful call aku banyak kali. Bila dah banyak sangat miskol, aku akhirnya jawab jugak la call dia tu. Dengan selamba aku jawab “malam ni tak balik” bila dia tanye kat mana? Kenapa? Bila nak balik? Aku Cuma jawab “tak tau lagi” pastu aku matikan talian dan off enpon terus. Jahatnye aku kan? Argghh… kadang-kadang aku tak sampai hati, tapi tak tau la kenapa aku benci kat dia. Actually aku tak benci sangat pun, Cuma aku rasa tak hingin nak berbaik dengan dia apalagi nak mengongkek dengan si Saiful tu. Tak taulah kenapa.
Kalau dah namanya kongkek tu, tak sah la kalau takde adegan romen-romen, ramas-ramas tetek, gentel-gentel puting, gosok-gosok kelentit dan akan diakhiri dengan tujahan padu dan pancutan zrut-zrut hehehe… kene pulang layanan suka sama suka, memang feel habis la. Sampai lentok aku dikerjakan dek Zamri. Layu je mata, meraung tak tentu hala. Mulut pulak merepek tak sudah-sudah mintak lagi dan lagi. Lagi kene henyak, lagi sedap! Bagi yg dah lama ikuti blog ni, mesti korang tau macam mana hebatnye Zamri kan? Malah dia yg mula-mula ajar aku nikmat sex sebenar mase aku kat kampung dulu. Korang masih masih ingat? Aku penah citer dulu, mase tu dia baru balik dari oversea. Memang indah kenangan malam tu, aku dengan baju kelawar aku, dia pulak berlengging tanpa baju dengan kain pelikat dia seludup masuk bilik aku mase semua org tengah tido, dekat subuh, sebelum mak aku bangun sembahyang baru dia keluar dari bilik aku.
Walaupun sebelum tu aku dah projek dengan bf aku mase tingkatan 4, tapi faham-faham la budak tingkatan 4, baru nak kenal sex, baru tahap geli-geli. Projek pun takut-takut, tu pun projek kat pondok tempat pakmat selalu tunggu durian dia jatuh waktu malam. Hahaha… pastu sejak Zamri kasi aku penangan kongkek kaw-kaw aku terus gian sampai sekarang ni pencarian aku tak pernah berakhir. Ade je konek yang menarik perhatian aku dan teringin aku nak rase :p
Aku tak salahkan Zamri. Takde la aku nak menuduh dia yg jadi punca menjebak aku sampai ketahap ni. Actually aku berterima kasih gak pada dia dan aku puas hati dengan setiap pengalaman yg kami lalui bersama. Macam-macam yg aku belajar dari dia. Dalam hati aku memang aku ada rasa sayang kat dia. Dia bukan je sepupu aku yg dok pk pasal kongkek je. Dia jugak selalu ade mase aku susah dan sedih. Malah aku banyak mengadu nasib dan berkongsi kegembiraan aku dengan dia sejak dulu lagi. Sejak kami rapat lepas dia balik dari oversea dan lepas dia kongkek dengan aku kat kampung dulu :p mase kecik dulu kami tak la rapat sangat. Malah jarang jumpa. Lagipun dia golongan pelajar pandai yang duduk asrama sejak tingakatan 1 lagi. Memang jarang nampak muka dia.
Setiap belaian Zamri tak dapat aku ceritakan lagi. Dah banyak sangat kisah aku kongkek dengan Zamri. Mungkin korang dah sedia maklum skill-skill Zamri yang selalu dia bagi kat aku. Aku memang selalu tewas dengan sentuhan Zamri, belum kongkek lagi… baru dia tekapkan kedua tapak tangan pada kedua bijik betik aku, meramas lembut dan menekan benda pejal tu, menolak, mengurut, menguli dan menggentel puting je, aku dah basah habis… Berair spender aku apalagi bila dia sentuh kat luar spender mengusik kelentit bengkak yg basah tu dengan hujung jari dia. Huh! Memang takleh tahan… cara dia sentuh kelentit aku penuh kelembutan buat aku tak terdaya nak menahan nikmat. Kadang-kadang aku tak sabar nak masukkan konek dia kat lubang aku yg dah terkuak-kuak tunggu seludang menujah. Kadang-kadang aku mengerang dan merayu mintak dia jangan siksa aku lama-lama. Zamri memang suka dera aku macam tu. Dia selalu buat keje slow. Buat aku menggelupur tak tahan… Setiap gigitan Zamri buat aku terlena. Zamri memang buat keje detail… kalau menjilat, habis satu badan dia jilat. Dia gigit jari kaki aku pun terasa nikmat yang teramat sangat. Belum lagi masuk bab gigit kelentit atau bibir pantat, memang terjongkit-jongkit la bontot aku menahan sedap sampai mengerang nikmat.
Belaian Zamri kali ni membuat aku lupa segala-galanya. Sampai tahap aku dah tak balik rumah terus. Rasa sayang nak tinggalkan Zamri. Rasa rugi kalau berjauhan dari dia. Kerana setiap saat, ada je titisan yang meleleh kat pantat aku ni diusik dek Zamri.
Petang tu lepas projek aku tertidur. Lama gak la aku tidur. Dari petang lepas Zamri balik keje, kami kongkek, pastu aku tertidur. Bila aku terjaga dah kul 1 pagi. Zamri takde kat sebelah aku. Aku keluar cari dia. Aku dengar bunyi mendesah kat bilik Shima. Aku kenal tu suara Shima. Entah bila dia sampai dari Adelaide pun aku tak pasti. Mungkin petang tadi la kot. Aku bukak pintu bilik shima pelan-pelan. Aku nampak diorang tengah buat style 69. Aku rasa nak nangis. Aku rasa jeles sangat. Tak tau la kenapa. Zamri kat bawah. Shima kat atas… Shima kolom konek Zamri. Tetek dia melayut dilenyek-lenyek kat bahagian pinggang/perut Zamri. Zamri pulak meramas bontot Shima dan rakus menjilat pantat Shima sampai terangkat-angkat kepala. Shima mendesah kesedapan setiap kali lidah Zamri menyentuh bijik kelentitnya. Dengan konek tersumbat dalam mulut dia, dia meraung dan mendesah antara dengar tak dengar :p
Aku jadi marah tiba-tiba. Aku cemburu dan rasa kecik hati. Aku sedih dan rasa nak menangis. Mereka menukar posisi doggie. Zamri menujah Shima. Menampar-nampak punggung Shima. Shima terkerit-jerit sakit campur sedap. Tetek Shima melayang-layang terlantun-lantun tak tentu arah. Shima menggenggam cadar katilnya sampai tertarik dari tilam. Katil mereka bersepah-sepah. Bantal jatuh bawah katil, baju dan seluar Zamri tercampak dilantai sana sini. Entah berapa lama dah mereka mengongkek agaknya. Zamri dan Shima sama-sama mendesah kesedapan. Aku tak sanggup nak tengok semua tu lagi. Aku betul-betul rasa sedih. Entah kenapa… selama ni aku ok je. 3some pun aku tak kisah. Kali ni aku rasa tak nak kongsi Zamri dengan sesiapa pun.
Aku masuk bilik aku. Aku nangis atas katil. Perasaan aku betul-betul tertekan malam tu. Lebih kurang setengah jam lepas tu aku dengar pintu bilik terbuka. Zamri masuk bilik air dan mandi. Lepas tu dia baring sebelah aku. Baru dia terdengar aku sedut-sedut hingus dan dia tarik bahu aku supaya berpusing kearahnya.
Dia tanya kenapa aku nangis. Airmata aku makin laju bila dia tanya mcm tu. Perasaan sebak makin menjadi-jadi. Aku tak jawab langsung pertanyaan Zamri. Mungkin dia rasa pelik.
Tiba-tiba dia mintak maaf dan cium dahi aku… dia belai rambut aku sampai aku kembali tertidur dengan airmata. Kami langsung tak bincangkan pasal halt u. Aku pun tak tau sama ada dia tau ke tak, kenapa aku nangis. Dia pulak tak pasal-pasal mintak maaf, aku pun tak tau kenapa :p