Tuesday, January 9, 2007

Saiful & Tiara

Minggu depan Zamri nak datang. Dia ade meeting kat twin tower seminggu. Dah lama gak tak jumpe dia. Ade la beberapa bulan. Dulu mase aku kat shah alam, dia tumpang tido umah aku. Sekarang ni aku dah duduk dengan Saiful, tak kan dia nak tumpang rumah aku pulak. Lagipun kami pernah kantoi dengan Saiful masa aku kongkek dengan dia masa malam hari jadi aku hehehe…
Memang aku rindu habis kat Zamri. Tak sabar nak tunggu minggu depan. Memang aku ade pasang niat nak kongkek dengan dia pun. Tapi tak tau la. Aku tak plan apa-apa lagi. Buat masa ni, aku mesti pastikan Saiful tak tau pasal kedatangan Zamri. Kalau tak mesti dia dapat agak aku akan kongkek dengan Zamri punye hahaha… Kalau dulu boleh la aku buat hal. Aku boleh guna alasan balas dendam sebab mase tu saiful tengah gila dengan si Kamalia tu. So, bila aku buat ‘something’ dgn jantan lain, dia tak boleh la nak banyak citer. Sejak Kamalia takde dan Saiful pulak dah ditimpa bencana, dia nampak mcm dah slow. Dah insaf la agaknye :p
Hari ni aku terima kejutan. Tiara datang rumah aku. Dia terus terang dan mintak maaf sebab dia dah terlanjur dengan Saiful kat ofis. Tapi belum terlanjur berat-berat lagi. Tiara kata diorang berdua Cuma ringan-ringan dan romen-romen je, belum sampai tahap bukak baju. Tapi tetek tiara yang selambak leh buat orang lemas tu dah pun dinyonyot dek Saiful. Dan Tiara pun dah ramas-ramas konek laki aku tu.
Tiara rasa bersalah. Dia menangis dan mintak maaf. Tiara tak tau perkara sebenar. Dia tak tau aku lebih teruk dari tu. Tapi aku masih lagi merahsiakan perangai buruk aku dari Tiara. Memang aku terkejut sikit. Tapi takde langsung rasa cemburu. Malah cerita Tiara buat aku rasa berahi dan hati aku meronta-ronta nak cari konek. Memang berat dugaan aku sejak 3-4 hari ni. Aku takleh tahan lama lagi. Aku memang mendambakan konek Zamri. Konek mana lagi aku nak cari. Nak mintak tolong Faizal pun line tak clear. Aku dah takde alasan nak datang ofis lagi. Nak cari van zack, dia pulak dah kawen. Aku tak nak rosakkan persahabatan aku ngan Izaida. Dan mamat-mamat lain semua aku dah tak tau nak cari mana, malah aku tak berhubung lagi dengan diorang. Mana diorang sekarang ni pun aku tak tau la. Time macam ni mula la aku teringat semua jantan-jantan yang pernah kongkek dengan aku. Merembes je pantat aku ni basah kerana stim sendiri.
Aku desak tiara bagitau aku, apa lagi yang dia dah buat dengan laki aku. Tiara ketakutan dan rasa bersalah, sebab tu habis semua dia cerita. Aku saje nak tau sebab aku stim. Tiara kata, mula-mula dia hantar drawing kat Saiful. Pastu dia berdiri sebelah Saiful jelaskan pasal drawing tu. Pastu citer punye citer tah macam mana Saiful pusing, terlanggar tetek tiara. Tersembam muka Saiful kat dada Tiara. Pastu Tiara kata Saiful senyum-senyum mintak maaf. Tiara pun senyum-senyum. Dia kata masa tu tetek dia terus bengkak, puting terus nak mencanak. Jantung dia berdebar dan dia lupa yang boss dia tu suami aku. Pastu Tiara cubit pinggang Saiful dengan muke malu-malu kucing. Pastu Saiful sambar tangan Tiara yang mencubit pinggang dia tu. Mereka ketawa-ketawa. Saiful mengelak dari cubit. Menepis dan memegang tangan Tiara yang berusaha nak jugak cubit pinggang dia. Sudahnya tiara terdorong dalam dakapan Saiful. Tiara jatuh atas riba Saiful. Dan Saiful memeluk erat pinggang Tiara yang berada diatas ribaannya.
Jantung Tiara terus berdegup. Mase tu dia kata, dia hanya menikmati rangsangan sex. Dia terlupa yang dia dah bersuami dan dia lupa yang Saiful tu suami aku. Tiara mengeliat lembut dalam dakapan Saiful. Tiara kata dia dapat rasa konek Saiful keras sebab bontot Tiara betul-betul park jatuh duduk atas konek Saiful. Saiful pulak peluk pinggang dia dan mula gosok-gosok perut dia. Saiful mengucup leher dia dari belakang. Telinga Tiara dikucup dan digigit halus. Tiara mula tak tentu arah dan rasa kesedapan yang teramat sangat. Tiara berpaling kebelakang dan mereka saling berkucupan.
Tiara kata dia dapat rasakan kehangatan kucupan Saiful, gerakan lidah Saiful dan sedutan Saiful pada bibirnya. Aku tak salahkan Saiful. Aku tau dia dah lama gersang dan dah beberapa bulan dia tak dapat layanan sex dari aku atau mana-mana pompuan lain sejak dia sakit.
Saiful membuka butang baju Tiara. Dia menjilat dan mengisap puting Tiara penuh rakus. Tiara kesedapan dan merelakan perbuatan Saiful. Malah dia sendiri memberi respon baik pada Saiful. Mungkin mereka akan terlanjur tapi tiba-tiba Faizal datang ketuk pintu dan terus buka pintu. Tiara melompat bangun dari ribaan Saiful dan membutangkan semula butang bajunya. Dan Tiara berterus terang bahawa dia takut Faizal bagitau aku, so dia cepat-cepat bagitau aku sebelum Faizal sendiri bagitau aku. Aku terdiam. Aku terdiam bukan kerana perbuatan Tiara dan Saiful. Aku terdiam kerana spender aku dah basah dengar cerita Tiara dan aku betul-betul nak konek sekarang ni. Nafsu aku membuak-buak tak tahan.
“it’s ok Tiara. Semua ni salah aku sebab tak layan nafsu dia sejak aku mengandung. Dah berbulan-bulan” Aku pandang Tiara. Tiara masih menangis dan tunduk.
“kalau boleh, aku nak mintak tolong ko layan laki aku sebab aku betul-betul takde mood ntuk sex” aku pandang Tiara. Kali ni giliran Tiara pulak terdiam. Bukan takat terdiam, malah dia ternganga dan tercengang memandang aku.
“Tapi Meen… aku…” sebelum Tiara membantah, aku cepat-cepat potong cakap dia.
“Tolonglah aku Tiara. Aku tak nak dia cari orang lain, aku takut dia kahwin lagi. Kalau dengan ko, aku yakin dia sekadar nak melampiaskan nafsu je, lagipun ko isteri orang, tak mungkin ko akan kahwin dengan dia kan?” aku pegang tangan Tiara dengan penuh harapan.
“Meen, kitakan kawan. Aku tak berniat nak buat semua tu, Meen. Semua tu berlaku tiba-tiba” Tiara bersuara.
“Tolonglah aku Tiara…” aku terus memujuk.
Tiara berfikir sejenak. Aku tau Tiara tertarik dengan laki aku. Cuma mungkin dia masih berfikiran waras bila kenangkan aku ni kawan dia dan pernah jadi boss sementara dia.
“kau tak marah aku Meen?” aku senyum dengan pertanyaan Tiara.
“Tolonglah aku Tiara. Aku mintak ko layan nafsu sex laki aku tu sementara aku mengandung ni. Aku tak tau kenapa aku takde nafsu sejak aku mengandung” aku terus merayu dan Tiara nampaknya macam bersetuju walaupun malu-malu dan serba salah. Aku terus genggam tangan Tiara menunjukkan bahawa aku benar-benar berharap dan Tiara tak tau bahawa dia telah diperangkap. Hahaha…
Bersambung…