Monday, September 18, 2006

kisah dipondok atap rumbia ditepi pantai

satu petang yg indah kami menikmati matahari terbenam yg sangat indah. cahaya yg hanya tinggal suku wajah itu terselit di tengah-tengah celah bukit yang menggunung. suasana menjadi redup dan suram. bercahaya dan berseri namun ianya kelihatan kelam. aku menarik nafas menikmati panorama itu bersama hembusan bayu den deruan ombak yg sangat menenangkan.
Aie menguis-nguis pasir dikakinya. aku duduk bersantai dengan kaki yang terjuntai diatas sebuah pondok khas beratapkan rumbia sambil menikmati panorama indah itu. kelihatan beberapa bot mula kembali ke darat pada petang itu. 7.35 petang. hari semakin gelap. aku dan Aie berdiam diri. Masing-masing menikmati keindahan alam bertemankan air kelapa yg sejuk dan segar.
Aie duduk disebelah aku. Kami saling berkucupan dibawah atap rumbia bersama angin yg bertiup lembut sepoi-sepoi bahasa. Tangan Aie pantas menjamah seluruh tubuh aku. dress aku disingkapnya keatas tinggi hingga mampu memperlihatkan bra aku.
Aie menjamah sedikit buah dada aku yg mula mengeras stim. Puting aku digigit halus, dan jilatan perlahan itu sangat nikmat hingga bulu romaku semua naik dan meremang. Aku mula dibaringkang dan kami tidak peduli lagi sama ada tempat itu selesa atau tidak. Aku hanya berbaring tanpa mempedulikan rambut aku akan kotor, atau baju aku akan kotor berbaring disitu.
Aku berbaring dan Aie mula meneroka disetiap lembah yang ada. Baju aku ditanggalkan dan di amenikmati tubuh aku yg bertutupkan spender dengan bra je. Dia membelai perut buncit aku dan mengucupnya. Dia menggomol aku disetiap pelusuk. suasana sunyi. Yang kedengaran hanya kicauan burung, deruam ombak dan sesekali desiran angin yang meniup daun kelapa.
Aie memacak aku perlahan-lahan bila menyedari kebasahan aku sudah sampai ketahap maksimum. Aku mengerang sedap. Setiap kali batang panjang itu menusuk jauh terbenam, aku mendesah. Lagi ditekan lagi kuat aku mengerang. Tiada sesiapa disitu. tiada sesiapa yang tahu bahawa kami sedang meraikan cinta kami. Tiada sapa yang merasakan nikmat yg aku rasakan ketika itu.
Sedapnya tak terkata. Nikmatnya sungguh buat aku teruja. Aie menggoncang tanpa hala tuju. Buah dada aku meliuk lentuk. Aku mendesah dan mengerang tanpa dapat dikawal lagi. suara parau AIe yg turut mendesah ketika kesedapan membenamkan batang kerasnya turut meningkatkan rasa berahi yg kini aku rasakan.
Aku geram. AKu kemut dengan kuat. Aie mengerang. Entah sedap entah sakit. Tapi aku terus mengemut sekali sekala sambil menikmati hayunan hingga matahari tiada lagi. Hanya gelap yang menemani malam berahi kami. Aku rasa nak tertidur kat situ. Aingin bertiup, ombak menderu… segalanya terlalu indah untuk aku menulisnya semula… :p