Thursday, September 14, 2006

sebuah kerinduan

kembali dari cuti yg panjang. puas aku berehat. tinggalkan ofis dan kehidupan realiti. aku kesatu tempat yg jauh dari orang. disebuah pulau yg sunyi dan masih dara. tiada pencemaran dan penerokaan pembangunan. mesti ada yg tertanya-tanya kenapa aku bercuti untuk jangkamasa yang terlalu lama. sebenarnya mak mertua aku dah uruskan rumah kami yang terbakar tu. selama 3 minggu rumah itu dibaik pulih, akhirnya kembali seperti sediakala. cuma beberapa perabot dan set bilik tidur yang dah tak ada dan kena beli baru. Saiful dah keluar dari hospital. sepatutnya kami balik ke rumah kami tapi aku beritahu mak mertua aku, aku ke johor bahru selama seminggu dan hari ni dah dekat 2 minggu baru aku muncul kat opis.
2 minggu lepas Aie datang dengan bos dia, lawat tapak Bandar Baru Sepang yg aku cakap hari tu. Lepas tu aku terus ikut Aie bercuti. So, tiada lagi teka teki. Aku sebenarnya bercuti dengan Aie selama hampir 2 minggu. Bagaikan ada satu kekuatan baru ketika aku bersama dengan Aie. Sekian lama dia hilangkan diri dan kami tidak lagi berhubung (selalunye aku creta terus dgn bos dia pasal projek) walaupun banyak cara untuk kami terus berhubung.
Kadang-kadang aku rasa anak ini menyusahkan. Segala perbuatan dan perilaku aku terbatas kerana anak ini. Adakala aku bencikan anak ini. Lebih² lagi aku baru dapat tau anak ni adalah perempuan. Aku risaukan masa depan anak ini kerana dia berjantinakan perempuan.
Malam pertama aku bersama Aie, kami banyak berbual demi masa depan. Tentang penyesalan dia kerana aku tergesa-gesa membuat keputusan menikahi Saiful. Dia begitu yakin bahawa anak ini anak dia sedangkan kami sama-sama tak pasti. Tapi dia kata dia turut merasakan impak ketika aku membawa anak ini bersama dalam kehidupan aku. Kadangkala dia terasa loya, terasa sakit pinggang dan sering keletihan. Dia terasa rindu dan selalu pening kepala.
Aku kembali terasa bernafas seperti dulu. Aku terasa tenang dengan kehadiran Aie. Ketika dia mengucup bibir aku dengan penuh kelembutan, jantung aku berdebar kuat seolah-olah baru pertama kali aku disentuhi lelaki. Ketika dia selak baju tidur aku keatas menyerlahkan bengkak buah dada aku, aku memejam mata dan merelakan apa saja yang bakal dilakukan oleh Aie. Saat Air mengisap lidah dan menggigit halus bibir aku, aku terasa seluruh tubuh aku longgar dan tenang bagai berada di spa disaluti aromaterapi yg sangat harum dan segar.
Aie membuka kangkang aku. Kebasahan itu semakin menjadi-jadi disaat Aie meletakkan jari telunjuknya dia celah rekahan kemaluan aku yg basah dan licin itu. Aie mengusik-usik kelentit bengkak aku perlahan-lahan dengan hujung jarinya. Aku menikmati usikan itu dan merasakan kucupan bibir Aie disekitar breast, dada dan leher. Aku hampir mengerang hanya dengan sentuhan ringkas begitu.
Aku mendesah penuh nikmat disaat Aie mula melutut, membengkokkan lutut aku dalam keadaan aku sedang berbaring. Aie menggosok lembut kepala takuknya yg bengkak ke luar lubang kemaluan aku. Licin dan mendebarkan. Kepala takuk Aie dihala dan menggesel di sekitar bibir faraj aku. Sesekali Aie menyiksa aku, memasukkan sedikit kepala takuknya dan mengeluarkannya semula. Aku hanya mampu mendesah disiksa begitu sedangkan aku mengharapkan satu pacakan yg dalam.
Kami berkucupan penuh kehangatan. Aie mengucup aku didahi, pipi, leher, bibir, dada breast, perut, pinggang dan hampir kesemuanya. Aku cukup tak tahan bila Aie mencium betis aku dan menggigit halus jari kaki aku (tak caye try la, sedap giler :p).
Disaat Aie menujah dengan penuh tertib dan sopan santun, aku mengerang bagaikan tersusuk lembing yang panjang. Aie menghenjut perlahan menarik keluar koneknya dan memasukkannya semula. Aku mendesah penuh nikmat. Setiap kali batang panjang yg sedang mengeras bengkak itu tenggelam didalam lubang keramat aku, aku mendesah dan terus mendesah. Sesekali aku mengerang kuat dan Aie mengucup bibir aku untuk hentikan jeritan dari mulut aku. Aku tenggelam dalam kucupan Aie. Lidah Aie mengelus masuk mencari lidah aku dan dia gagah menyedut lidah dan bibir aku hingga aku benar² lemas dan terus tenggelam menikmati kucupan dan tujahan dicelah kangkang.
Aie menujah dengan perlahan. Mungkin kerana size perut aku yg dah besar sikit, dia mengawal goncangan agar tidak terlalu kuat. Hayunan Aie sangat memberahikan aku, pantat aku terus basah dan semakin berair hingga mengeluarkan bunyi setiap kali konek Aie tenggelam. Aie menekan batangnya hingga terbenam. Breast aku turut terhayun perlahan, terliuk lentuk ke kiri kanan, atas dan bawah mengikut alunan goncangan Aie.
Sehingga saat Aie mula terasa pelurunya ingin meletus, dia mengeluarkan senjata padunya itu dan menghala ke atas perut aku. Aku tertembak hingga ke bawah dagu. rambut aku yang terjuntai dibahu turut menerima habuannya. Lepas projek, kami mandi bersama. Aie syampookan rambut aku yg terkena percikan air mani tadi. Dia menggosok seluruh badan aku mengunakan span lembut dengan shower gel yg sangat harum. Aku sangat selesa dan bahagia dalam keadaan begitu. Aie melayan aku bagaikan permaisuri. Dan hari tu berakhir dengan projek didalam pondok ditepi pantai. Nanti aku akan ceritakan. Bye!