Saturday, August 26, 2006

kongkek time!

Aku terpaku. tapi aku sikit pun tak menepis. malah terus merelakan segalanya. membiarkan Faizal mengucup leher, pipi dan bibir ku. Malah aku memberi respon baik dengan meramas lembut batang faizal yg sedang mengeras dalam seluar. dress pendek paras lutut aku memudahkan Faizal untuk mengusap peha aku dan sekelip mata spender aku dah terlondeh ke buku lali.
faizal mengangkat aku keatas meja. dia kangkangkan aku dan menjilat aku sepuasnya. terjongket-jongket aku menahan kesedapan. aku parking dua-dua kaki aku keatas bahu Faizal dengan berhati-hati takut nanti tumit kasut aku tercocok kat muka dia wakakaka
Faizal meramas-ramas buah dada aku dari luar sebab aku tak bukak baju, cuma selak dari bawah sampai ke pinggang je. Faizal tanggalkan seluar dia. Aku turun dari meja dan duduk di kerusi sementara Faizal berdiri dan aku kolom konek dia puas-puas. Aku sumbat dalam-dalam selagi boleh. Aku naik syok sebab Faizal mengerang cam sedap sangat setiap kali aku jolok kedalam mulut aku. Sesekali lidah aku bermain dikepala takuk Faizal. Faizal memegang kepala aku dan sesekali mengusap rambut aku.
faizal kembali mengangkat aku keatas meja, aku berbaring dan menikmati tusukan padu Faizal. Perlahan-lahan faizal membenamkan batangnya hingga ke pangkal. Aku memejam mata menahan nikmat. Sesekali terkeluar juga desahan berahi dari mulut aku menikmati setiap tujahan slow motion dari Faizal. Mungkin kerana dia berpengalaman dengan isteri dia yg pernah mengandung, so dia tau menerbitkan rasa selesa bila projek dengan pompuan mengandung.
Faizal mengusap perut aku yang sedikit kembung dan berisi. Dia mengucup perut aku seolah-olah bayi didalam perut tu anak dia. Aku rase selesa dan disayangi. Perlahan-lahan faizla menujah dengan penuh kesabaran. Dia memastikan aku dalam keadaan selesa. Projek kali ni memang lama sikit sebab dia mungkin susah nak pancut kalo tak hentak kuat-kuat atau tujah laju-laju.
Lepas dia pancut aku rase nak tido situ je, malas betul nak balik, badan letih. opis bersepah-sepah, tadi mase menggelupur kene tujah, sedap punye pasal habis semua file atas meja aku langgar hehehe… sekian terima kasih!