Wednesday, August 23, 2006

Kisah Aku, Zack dan Shima!

Lepas aku keluar dengan Ashraff sekali, dia asyik nak ajak keluar lagi. Aku selalu mengelak. Kadang² dia suruh anak dia yg cakap dengan aku, konon rindu nak jumpa aku. Aku tak berminat nak rapatkan diri dengan dia. Aku cuma nak tau kisah sebenar kenapa dia marah² Saiful kat hospital hari tu je. Dan kisah dia tu bukanlah sebab untuk aku bersimpati kat dia, atau mungkin menjadi galang ganti kerana Saiful pernah ambik bini dia yg durjana dan sundal tu. Adatlah tu! Kalau dia nak bini dia balik, just jadi orang kaya jelah. Camtu je cara nak dapatkan balik bini mata duitan. Senang kan?
Berbalik pada kisah Zack. Malam tu dia datang seperti yang dijanjikan. Tengah aku romen-romen depan tv atas sofa dengan keadaan separuh bogel, tapi Zack tak bukak boxer dia lagi. Tiba-tiba ada orang bukak pintu. Shima balik. Huh! terkejut aku. Berdebar-debar jantung. Ingatkan sape tadi.
Shima senyum, lepas tu terus masuk bilik dia. Aku plak dah terbantut akibat terkejut tadi, terus sambung tengok tv lentok atas bahu Zack. Tak jadi nak romen-romen. Tak lama lepas tu Shima keluar, kasi hadiah kiriman dari Elly kat US. Ingat plak minah tu kat aku. Pastu Shima ajak kami keluar makan. Aku ngan Zack dah makan tadi tapi temankan gak la Shima gi makan, minah tu baru balik tak makan lagi.
Makan kat gazebo subang, dia bedal ansi lemak ayam berempah, Zack makan roti telur je temankan Shima, nak makan dah tak larat. Aku plak minom teh tarik je. Kenyang gile takleh nak sumbat ape dah.
Balik makan, Zack terus terkam aku. Shima sengih² terus tumpang sekaki. wah! Jadi raja Zack malam tu. Sedang asyik kene kolom ngan si Shima, kami bercumbuan, main-main lidah sket thehehe…
Ade peluang la aku merasa tetek bengkak Shima. Zack memacak Shima, aku ambik kesempatan isap tetek Shima. tengah aku menonggeng isap tetek Shima yg tengah baring tu, sambil pacak Shima, Zack kasi finger fuck kat aku. Kami sama-sama menikmati.
Aku tonggeng, dah lama tak rase doggie, Zack pacak dari blakang dan Shima berdiri kangkang depan muka Zack tunggu jilatan kat sekitar bibir faraj dia. Zack tak menang tangan, semuanya berlaku dengan pantas. Zack berusaha memuaskan serakah kami berdua. Sekurang-kurangnya Zack nak jugak tunjuk yang dia hebat. Aku tak pasti dia ade pengalaman 3some ke tak, tapi dia cam faham, bile dia pacak aku, dia tak lupakan Shima. Dia akan nyonyot Shima, gentel kelentit Shima atau sekadar main lidah berkucupan. Begitu juga ketika dia memacak Shima, dia akan kasi finger fuck kat aku atau apa saja yg membuatkan aku rase tak terabai. Pendek kata, sedap sama dirasa.
kami berdua berbaring bagaikan menunggu giliran. Aku dan Shima sama-sama banjir. Saling bantu membantu. Shima turut meramas breast aku dan aku pun turut mengusap punggung dia masa Zack pacak dia. Zack duduk, kiri kanan dia kasi finger fuck untuk memuaskan kami berdua. Bagi kami memang tak cukup satu lelaki la hehehe sedangkan one by one pun susah nak puas, inikan plak tenaga Zack sorang nak kene layan 2 pompuan yg besar nafsu serakahnye hehehe…
Air aku dan air Shima dah bercampur-campur. Takde rase geli lagi sebab sedap nak mampos. Zack merapatkan tubuh kami berdua. Breast aku berlaga dengan breast Shima. Zack semakin ghairah melihat keadaan itu dan dia bergilir-gilir nyonyot tetek aku dan Shima kiri dan kanan.
Zack menujah aku sambil memberi finger fuck kepada Shima yg baring disebelah aku. kemudian dia bertukar memacu konek kedalam lubang pantat Shima pulak. Dia menujah Shima hingga Shima terjerit² menahan senak dan memegang perutnya. Dia kembali beralih untuk memacak aku. Aku mengangkang kesedapan sebab ketika Zack menujah aku, Shima berpaling dan nyonyot tetek aku sambil mejilat-jilat disekitar puting. Sesekali lidahnya bermain dengan puting aku. Zack menujah sekuat hati hingga aku tertolak keatas. Dia mencabut koneknya dari pantat aku dan memancutkan kedalam mulut Shima.
Kami bertiga tersadai keletihan. Shima tertidur kat bilik aku dan Zack lena sampai pagi diapit 2 wanita bogel hehehe…