Monday, October 1, 2007

Ramadhan Yang Mulia…

Dibulan Ramadhan yang mulia ni, takde lagi kongkek² takut plak kene panah petir kang. Lagipun nak dekat beranak ni… due pon tinggal seminggu lebih je lagi ni, risau pulak nak kongkek merata-rata wakakaka…
kehadiran anak nie nampaknye bakal disambut meriah. mak mertua aku beriya-iya sediakan macam² untuk anak ni. Saiful pun tak kurang hebatnya. Bercakap pasal Saiful, dia dengan tiara memang ade kes terlajak. Tapi aku tak nak ceritakan sekarang la. Tiara cerita kat aku, sementara Saiful masih merahsiakannya dan aku masih lagi berlakon konon² aku tak tau perbuatan sumbang Saiful dengan kawan aku a.k.a staff dia sendiri tu.
Zamri ade jugak datang melawat aku. Dia datang dengan mak aku sekali, so tido la kat rumah kami. Aku takde peluang nak kongkek dengan dia sebab selalu kalo dia dtg mesti aku lepak shah alam dengan shima. situ kan line clear hehehe… mood aku nak mengongkek pun dah kurang. Badan letih, selalu penat melampau-lampau. Rase cam takmo buat keje ape-ape pun. Rase nak baring je…
Bulan pose ni aku tak update pasal kongkek²… kang lepas raye la baru sambung tu pun kalo aku tak bz tukor pampers anak la. kalo terus tak update tu maknanya aku dah mati mase beranak la kot thehehe… Selamat berpuasa dan Selamat Hari Raya… Maaf Zahir Batin!