Monday, November 26, 2007

kisah kongkek Tiara dan Saiful

sensitif benar jiwa sejak akhir² ni. lebih² lagi sejak Tiara sampaikan berita yang membuatkan jiwa aku luluh tak terkata. Ia tak sepatutnya begitu. aku sendiri yg nak Tiara ceritakan segalanya pada aku, sekarang aku sendiri yang makan hati. bodoh tak aku?
Malam pagi tu, selepas segalanya berlaku, Tiara call aku. Agak lewat. Jam 11.25 pagi masih dikira pagi kan? Mase tu Tiara kat ofis. Malam sebelum tu, dia betul² hantar makan malam ke rumah aku. Selepas mereka sama² makan malam bersama. Sekali lagi mereka makan bersama.
Tiara kata dari ramas meramas sudah menjadi picit memicit. Yang penting bagi aku, bagaimana cara ia bermula. Tapi Tiara kata ia berlaku dalam sekelip mata. Aku cuba mengawal suara supaya aku kelihatan gembira dan excited nak dengar cerita tu. Tak nak la nampak sangat yg aku kecewa. Aku pun sebenarnya tak pasti aku kecewa, sedih atau biasa² je.
Tiara kate bermula dengan sebuah pertolongan, saiful sekali lagi mintak pertolongan. Tolong melanpiaskan nafsunya yg sejak sekian lama dipendam. Nampaknya Saiful meluahkan perasaan kepada Tiara, dimana dia sungguh tersiksa menjadi suami aku tanpa nafkah zahir dan batin sejak sekian lama. Dan aku tak pasti setakat mana luahan itu berlanjutan. Mungkin Tiara pun tak sampai hati nak cakap kat aku.
Kalian sendiri boleh bayangkan, apa yang berlaku bila suami gersang bertemu dengan seorang isteri yg sering ditinggalkan suami. Mereka berkucupan. Saiful mula meramas buah dada pejal Tiara dan wanita itu merelakannya. Setiap helaian dilucutkan satu persatu dari tubuh Tiara. Juga wanita itu merelakannya. Spender Tiara dilurutkan turun hingga kebuku lali.
Tiara mengangkang dalam keadaan duduk diatas sofa. Saiful melutut menghadap permukaan kemaluan Tiara. Bijik kelentit yg tersembul itu seakan memanggil-manggil Saiful untuk mengusapnya.
Saiful menjilat dengan penuh nikmat. Tiara mengeliat kesedapan, merengek manja dan semakin luas kangkangannya menikmati jilatan penuh syahdu itu. Tiara mengerang lagi. Sementara Saiful terus menjilat penuh kelembutan menikmati haruman floral sumber ayu pada faraj basah Tiara. Sesekali lidah Saiful menjalar masuk ke lubang Tiara yang sedia kebasahan.
Saiful bersedia memberi tusukan padu. Tiara turut sama merelakannya. Dua-dua dah hilang akal, dah tak ingat anak bini/laki masing-masing. Yang sorang bini dalam pantang (kalau tak dalam pantang pun memang tak dapat pantat), yang sorang lagi laki takde dah dekat seminggu. Tiara mengerang nikmat. Tujahan demi tujahan membuat tetek pejal Tiara bergoncang-goncang.. Tanpa segan sili Saiful nyonyot tetek Tiara dan menggigit halus (buat lovebite) kat tetek dan sekitar dada Tiara. Tiara kesedapan dan membiarkan saja gigitan cinta itu bersemadi disitu. Saiful mendukung Tiara. Diletakkan Tiara keatas meja makan dan Tiara terbaring dalam keadaan mengangkang.. Saiful berdiri dan menjingkitkan kaki (meja makan tinggi sangat) sambil membenamkan koneknya ke dalam lubang keramat Tiara hingga ke hujung pangkal konek. Tiara menggosok kelentit sendiri ketika Saiful sedang memacak. Saiful tak tahan dengan perlakuan Tiara dan menggoncang dengan lebih kuat lagi hingga meja makan tertolak dan bergerak sedikit. Meja bergoncang kuat hingga vas kaca diatas meja makan tersebut terjatuh kelantai dan pecah. Namun mereka tidak mempudulikan vas tu. Mereka meneruskan pacakkan dan sama-sama mengerang dengan bebas (maklum la rumah line clear). Saiful menghenyak lagi sampai berkocak-kocak bunyi pantat basah Tiara berlaga dengan pinggul Saiful. Tiara memang dah basah habis. Tiara meramas-ramas buah dadanya yang bergoncang-goncang. Saiful memacu lagi.  
Ting Tong! Bell berbunyi dan mereka berdua tersentak! Bersambung…