Monday, November 12, 2007

Makan Luar!

Aku sampai Kuantan sabtu lepas. Lega aku dapat balik rumah sendiri. Dalam keadaan mcm ni (dalam pantang) aku lebih selesa kalau mak aku yg jaga. Belum pun 8 jam aku kat Kuantan, Tiara call aku bagitau Saiful mintak tolong hantar makanan kat rumah. Tiara mintak izin aku dan tanye boleh tak dia tolong hantar makanan kat Saiful.
Sesungguhnya aku mengerti maksud tersirat. Lepas hantar makanan, tentulah mereka makan sesama sendiri kan? hehehe… aku OK je. Tapi kadang rase jeles dan sedih. Boleh meroyan kalau mcm ni. Tapi kadang aku rase cam ok plak. Tapi aku pesan kat Tiara, aku mesti tau apa² yang berlaku antara mereka. Itu je syaratnye kalau dia berhajat nak makan ‘suami’ aku.
Aku mula tak senang duduk sejak talian perbualan aku dengan Tiara berakhir. Aku tak sabar menanti panggilan dari Tiara untuk menceritakan segalanya. Aku harap Tiara berlaku jujur pada aku. Saiful dah sah² la menipu. Aku saje call dia tanye dah makan ke blom, dia kate baru lepas makan :p sedangkan tadi Tiara kate Saiful mintak tolong hantarkan makanan kat rumah. Sape nak makan sape pun aku tak tau la.