Sunday, April 30, 2006

projek baik with Zamri

dalam takde mood tu. malam tadi aku kongkek dengan Zamri kejap time semua orang tengah tido la. bile lagi yg sesuai kan? ni sampai sekarang still takleh tido, tu yg duk update blog ni. plan nak update pasal kawen je nanti. dah ade projek baik ni, update jelah. bukan rugi ape pun kan?
malam tadi tak la banyak sangat persiapan sangat. yang ade pun kat rumah ni, adik beradik aku, tunang abang aku dengan mak bapak Zamri je. Zamri pun baru je sampai petang tadi. Dia saje balik tunjuk muke coz tak dapat datang wedding aku nanti pasal tak dapat cuti katanye. whatever la!
malam tu kul 1 lebih dah. tiba-tiba aku dengar ade orang nak bukak tombol pintu bilik. Aku cam dah agak dah. Aku pun bangun la bukak pintu. Memang sah la si Zamri. Dia buat-buat tanye ‘tak tido lagi ke?’ :p aku pun baru nak tido. tido-tido ayam. sejak akhir-akhir ni susah sikit nak tido, rase tak selesa. bahagian pinggang sampai ke kaki rase sejuk tiap-tiap malam sampai terpaksa pakai sarung kaki kadang tu.
kene plak kat kuantan ni, sejuk gile waktu malam. ape lagi waktu subuh dan awal pagi, cengkam sampai ke tulang. sejuk tak tahan. masalah jugak mengandung ni.
rasanya banyak yang kami nak bualkan. aku pun nak luahkan macam-macam tapi tengah malam buta, sunyi…. dibuatnye mak aku dengar ke kan nanti naya.
mula-mula Zamri baring-baring je sebelah aku. Aku tau dia nak. Mungkin dia fikirkan keadaan aku yang berbadan dua ni, jadi dia pendamkan je kot. Aku pun tiba-tiba terase cam nak je hehehe…
Aku sendiri yang rapatkan bibir aku ke pipi dia. Aku cium dia dari pipi ke leher, naik ke bibir. Bagaikan orang ngantuk disorongkan bantal je… terus dia sambar lidah aku…. tangan ligat meramas breast aku yg memang tido selalu tak pakai bra hahaha…
Baju kelawar aku diselaknye atas. Senang dah mudah la… bra takde, spender takde… tinggal korek jelah nampaknye, senang keje. Dia usik-usik kelentit aku. Macam biasalah kalo ghairah datang mesti banjir punye sikit demi sedikit.
Aku kangkang bagi ruang yang selesa untuk Zamri dan untuk diri aku sendiri. Aku gak yang sedap kene korek, tak rugi pun kalau kangkang hahaha…
Zamri masukkan jari kelubang faraj aku. Pelan-pelan dan nampak takut-takut.
‘takde kene mengena lubang tu dengan baby la’ aku bisik kat Zamri.
‘ye ke?’ Zamri tanye aku balik.
Zamri menyelinap masuk dalam selimut. Macam biasa la hobi dia, jilat pantat!
Melentik-lentik la aku. Lame gak tak kene jilat ni. Lubang ni pun dah lama tak kena tujah. Zamri henjut aku. Tapi tak macam dulu la. Dulu dia tujah kuat-kuat sampai berbunyi-bunyi berlaga. Kali ni dia menarik sorong konek dia sopan dan penuh tertib :p
Namun breast aku tetap bergoncang beralun-alun. Sesekali Zamri meramas dan isap breast aku. Sesekali dia menggoncang sambil gentel bijik kelentit aku. Nikmat tak terkata. Rindu betul dengan situasi camni :p
Zamri memaut pinggang aku dan menekan perlahan-lahan. Konek dikeluarkan sebelum pancutan dilepaskan atas perut aku.
Zamri tertidur kejap. Penat agaknya. Tak taulah ape yang penat sangat. Aku terpaksa gak kejut dia suruh tidur kat luar. Dia keluar dalam keadaan ngantuk tapi sempat ucapkan terima kasih :p