Thursday, November 30, 2006

update terkini :p

Tiara datang opis dgn wajah ceria. Maklumlah baru balik bercuti dengan kekasih hati. Muka pun berseri cam pengantin baru. Cakap pasal pengantin baru tu, si Izaida dan Zack khabarnya berbulan madu di Italy. Izaida tak syak langsung aku kenal dengan Van Zack. Aku ingat nak jugak tegur masa dia atas pelamin hari tu. Tapi memandangkan Van Zack salam aku dan buat-buat tak kenal, so aku pun paham-paham sendiri la. Lagipun aku tak nak rosakkan mood pengantin baru.
Berbalik pada cerita Tiara dan kekasihnya tadi, aku ingatkan dia pegi dengan Kapten takut bini tu. Rupanya dengan orang lain. Dengan Ameer De Souza, seorang jejaka berbangsa serani yang dia kenal kat sebuah club. Aku tak pernah jumpa lagi Ameer tu, tapi mengikut cerita dan pujian melambung tiada terhadap mamat tu, hebatlah agaknya kot hehehe…
Sempat aku berpesan pada Tiara, jangan mulakan semua tu sebab nanti bila dah terlajak, tak boleh nak berpatah balik lagi. Dia dengan Kapten Kompot tu mungkin dah renggang sejak peristiwa Cik Puan Zaleia tu serang dia kat opis. Dan entah bila dia berkenalan dengan Ameer tu pun aku tak tau, tiba-tiba ajak aku ikut dia bercuti. Kebetulan Izaida plak kahwin, so tak dapatlah aku ikut dia.
Actually, Tiara kata kalau ikut plan, kami akan pergi berempat. Aku, dia, Ameer dan sorang lagi kawan Ameer. Actually kawan Ameer tu ade chalet kat Redang, so mereka semua plan nak bercuti la. Maybe ini pengalaman pertama Tiara, so dia ajaklah aku temankan. Tapi, walaupun aku tak dapat temankan dia, dia tetap pegi jugak. Dan paling mengejutkan lagi, Tiara kata mereka bertiga dah 3some kat sana. Siap buat rakaman lagi.
Aku tengok jugak la sikit-sikit rakaman kat handset Tiara, tapi disebabkan rakaman tu diambil dari handset, so pendek-pendek la video tu. Ade la dalam 7-8 video. Aku tak tengok habis lagi. Cuma yg tak bestnye, handset tu mungkin diletakkan diatas meja solek atau kat mana-mana sudut, sebab focus kat satu tempat je, kejap tak nampak kepala, kejap nampak dari belakang, takde la nampak jelas sebijik-sebijik konek masuk dalam pantat mcm kat dvd lucah dipasaran tu. Nantilah kalau aku dah tengok semua video rakaman tu, aku ceritakan kat korang :p