Thursday, December 6, 2007

Projek Baik Tiara – Part 2

“Hehe.. Aku nak buat tema Halloween Nite.  Kau bleh lah sewa baju nak jadi Mermaid ke apa.. Tapi kau jgn jadi French Chambermaid tau.  Tu aku dah book. Hehe.” “Wah. Best tu.. Nanti balik aku fikirkan.  So, aku bleh bawak sesiapa yg aku nak lah ni. Hehe.. Eh, sapa lagi kau jemput?“ Aku mula excited. 
“Ingat tak nak tanya tadi.  Kau tau kan aku dah jemput Shima. Yg lain tu, kawan aku dari Singapore, Tutie.  Aku dah jemput Faizal.  Ameer kata dia nak bwk kawan dia tu, si Geraldton. Oh then last week, aku terserempak Kapten. Fuh.. punyalah baik badan dia skrang. So dlm kementelan aku, aku jemput dia sekali. Tapi aku kata kat dia jgn bilang bini dia. Hehe. Tu je. Nanti mana² yg aku ingat aku bilang kat kau.“ 
“Hehe.. Tak serik² kau. Dah lah bini kapten tu serang kau dulu.. lagi kau nak jemput dia.  Yg aku tak sabar, aku nak kenal² dgn Ameer kau tu.  Dari citer kau, main dia mcm bagus gitu kan?“ giliran aku lak sengih² gatal. Muahahaha… 
“A ah!  Eh tapi kan.. semua org yg aku main, semua hebat².. hehehe.. Aku akan kenal² kan kau dgn dia. Mesti punya.. Tapi kali ni semua lilin aku simpan.  Kang nanti terbakar plak rumah aku. Hehehe. Eh Meen, saja je aku ni nak update ko pasal party tu. Aku terpaksa balik ofc ni. Lunch dari tadi dgn kau tak sadar dah pukul 2.30ptg ni.  Nanti kalau free kau kol aku lah.  Laura mcm mana?  Jgn lupa tau.. 22 Dec kul 7.30mlm.” Tiara tenyeh putong rokoknya bersedia nak bangun berambus. 
Tak sempat aku nak jawab si Tiara tu terus berdiri dan blah. Aku Cuma dpt angguk² je.  Hmm.. aku tengok nama2 yg ada kat dlm henpon aku ni.  Org yg pertama aku terpikir, tak lain tak bukan ialah Zambri.  Aku pun call la dia. Aku kata kat dia yg aku perlu dia ikut aku attend party kawan aku.  Aku kenceng dia yg Saiful outstation. 
Mcm siak je, dia kata dia dah ada prior arrangements pada hari tu.  Dan dia betol² mintak maaf sbb tak leh teman aku.  Haiz.. boring lah mcm ni. Sambil aku minum kopi, aku check lagi nama² yg ada kat henpon aku.  Ahah.. ada pon.  Aku dial.. Lama betul berdering baru diangkat.
“Hi Van Zack! Aku lah Yasmeen.” Bersambung….