Friday, December 21, 2007

Projek Baik Tiara – Part 7

Aksi Shima membuat semua yg hadir bertepuk tangan memberi perangsang. Shima menuruni meja dengan muka seksinya. Dia mendekati aku. Ketika itu aku sedang duduk dalam pelukan Aie. Shima hampiri lalu meletakkan kedua² tangannya ke paha Aie dengan bibir yg sedikit terbuka. Dia menjulurkan lidahnya. Lalu menjilat muka Aie.
Terkejut aku. Terasa hembusan nafas Shima hampir ke muka aku. Lantas dia menarik aku ke tengah hall, kembali ke meja cermin dan mengatur langkah meneruskan gerakan² seksi nya sambil menarik aku mengikut pergerakannya.
Pada awalnya memang aku macam malu² tak penah aku buat keje camtu.  Tapi I’m there to have fun. Suasana menjadi semakin gawat dengan perlakuan aku dan Shima. Aku mula rasa seronok bila breast aku berlaga dengan breast Shima. Kami sama² mengalun lenggok penuh berahi. Sesekali berlaga buah dada, sesekali berlaga punggung. Tanpa diarah, Tiara melangkah persis peragawati dipentas peragaan. Dengan buah dada terbonjol keluar dari uniform nurse yg sengaja tidak dibutangnya. Dengan liuk lentok pinggulnya yg sendat dengan skirt putih pendek nurse dia tu. Tiara datang dan bertepuk manja bontot aku. Kami bertiga di tengah² kumpulan lelaki yg tidak melepaskan mata masing² melihat aksi² tarian seksi kami.
Entah mengapa, aku pun sama tersasar mengikut gerakan² Shima. Teringat aku ketika Tiara & Shima berdirty dancing masa kat Zouk dulu. Terkilan aku nak mencuba. Aku merasa seronok dan kebanyakan aksi² aku tujukan kepada Aie yg duduk di sebelah kanan depan meja tersebut. Aku tau dia pun mesti merasa terangsang dengan perlakuan kami bertiga. Aku dapat lihat anak mata Aie yg sedang merenung dengan tajam. Aku lebih senang mengeliat lembut bila Shima dan Tiara mengusik tempat-tempat sulitku.
Sementara itu di hujung sudut tepi tangga, kelihatan Geraldton dan Tutie sedang duduk rapat. Entah apa yg mereka buat. Rapat, sungguh rapat. Kelihatan kepala Tutie sudah terlentok ke bahu Geraldton. Mungkin penangan air yg Tiara bagi tadi kot. Hanya kelihatan tangan geraldton ligat menari² di pinggang tutie. 
Kembali ke tengah ruang tamu, aku memulakan langkah menghampiri Aie yg kelihatan segak dengan costume James Bondnya. Aku menghampirinya dengan melentok liukkan badan dgn mengikuti irama lagu. Aku merapatinya lalu aku meletakkan kedua² tangan ke mukanya lalu menarik rapat ke muka aku. Dan aku yg sememangnya dari tadi tak tahan lantas mengucup lembut bibir Aie. Dengan perlakuan aku itu, tetiba kedengaran yg lain bertepuk tangan memberi sorakkan. Kelihatan Aie seperti malu², namun aku meneruskan kucupan dan mula terasa Aie membalas. Dengan rangkulan erat di pinggang aku terasa Aie menarik badan aku rapat ke badannya. Dada aku kini terasa terbenam ke dadanya. Mulut kami masih melekap berkucupan, lidah aku mula meneroka, bermain² didalam mulut Aie. Sementara dia juga menyedut² bibir aku, atas dan bawah, bersilih ganti. Aku seperti lupa yg aku sedang dikelilingi mata² tetamu rakan² aku dalam party itu. Aku terasa tgn Aie sudah mula menjalar² di sekitar telinga dan tengkuk aku. Kucupan kami berdua semakin memberahikan! Semakin hangat! Semakin kuat! Sedut-sedutan semakin menggila. 
Di tengah² ruang tamu, Shima dan Tiara masih terus mempersembahkan dirty dancing mereka. Tangan Shima & Tiara sibuk merayap di tubuh masing² mengoda dan mengusik². Saja mereka meningkatkan aksi yang menyiksa batin para penontonnya. Kelihatan Ameer mula menghampiri mereka sambil tangan nakalnya sudah mula berani memegang sedikit². Dengan jari telunjuknya, dia menjalarkannya ke tubuh mereka dan tak lama kemudian, dia menepuk² bontot mereka. Tiara & Shima respon dgn menari berdekatan Ameer.  Mereka menari sambil menggesel² di tubuh Ameer. Zamri serta Kapt Pot pun ikut serta.
Van Zack yg duduk hampir dengan aku dan Aie masih tidak melepaskan pandangan matanya daripada perlakuan kami. Mata aku kuyu menikmati kucupan² berahi daripada Aie. Dari hujung mata, aku melihat Van Zack semakin menghampiri kami. Aku membiarkannya kerana kerinduan aku kepada Aie perlu aku ubati segera. Aku pasti dia merindui aku juga. Kerana perlakuan Aie semakin mengganas. Rangkulannya semakin kuat, sedutannya mula kuat dan nafasnya kedengaran mula hangat memberahi.
Di tengah² hall, Shima pun sudah mula memegang mengusap muka Ameer. Berselang-seli Zamri dan Kapt Pot. Begitu juga Tiara, dia pun menjalarkan tangannya ke setiap dada lelaki yg menghampirinya. Sambil kedua²nya menepis² 6 pasang tangan nakal yg semakin galak menjalar ke tubuh mereka. Shima dengan pakaian Wonder Woman yg hanya berpanties biru ketat, dan Tiara dengan pakaian nurse seksi dan keadaan yg mendedahkan tubuh serba seksi membuatkan mereka tidak lepas dari usapan nakal tangan Ameer, Zambri dan Kapt Pot…
Bersambung….