Monday, December 17, 2007

Projek Baik Tiara – Part 5 (Aksi Berahi)

“Eh Shima. Baby, perkenalkan Shima. I rasa you all penah jumpa masa kat Zouk tempoh hari kan?” Tiara memperkenalkan Kapten kepada Shima. Mereka bersalaman dan sambil tersenyum, tangan mereka lama melekat sehinggakan Tiara bersuara.
“Ehem.. ehem. Dah, dah. Kau bwk lagu2 yg aku suruh kau download?” Shima angguk.
“Jom kita turun. Kau turun dulu Shima dan tolong mainkan lagu² ni kat cd player kat bwh, nanti aku turun sama.” Sambil menuruni tangga Kapten Pot tak lepas mengusap² bontot pejal Tiara dari belakang dan Tiara hanya mampu mengeling manja aje. Di bawah kedengaran riuh dengan Ameer yg tak sudah² dengan ho ho ho nya. Tiara memperkenalkan tetamunya semua.
Shima yg berpakaian seperti Wonder Woman memperkenalkan kami semua dgn pasangannya yg berpakaian Batman, Zambri. Dan Tiara memperkenalkan kawannya Tutie yg berpakaian seperti Witch (berbaju & bertopi itam dan muka warna hijau) dan Ameer memperkenalkan Geraldton yg berpakaian seperti ahli bomba kepada mereka semua.
Tak lama kemudian, Meen pula tiba. Diperkenalkannya kepada kita semua, Aie (yg berpakaian seperti James Bond, Izaida (mengenakan kimono pendek) dan suami Izaida, Van Zack (Samurai yg membawa keris pendek .. hehehe). Setelah semua tamunya tiba, mereka berbual². Tiara meminta diri untuk ke dapur sebentar utk menyediakan cocktail yg merupakan speciality Tiara utk tetamunya.
Melihat Tiara ke dapur dan tiada yg mengikutinya, Kapten Pot meminta diri daripada Ameer dan tamu² yg lain. Ketika Tiara membongkok mengambil punch bowl dari kabinet bwh, kelihatan dari belakang lekuk bontotnya yg pejal dan kerana skirt yg sgt pendek itu terserlah juga merah thong yg dipakainya. Dari belakang Kapt Pot terus menepuk sambil memegang lembut bontot Tiara, “I tolong u dear.”
“Oh, teperanjat I, ingat sapa tadi. Kenapa u tak bebual² je dgn dorang kat luar tu?” Dengan manja Kapt Pot berkata.
“Alaahh… I nampak u masuk dapur ni sorang². Geram pulak I tengok u gelek sambil senyum kat luar tu tadi.” Tiara tersenyum.
“Hmmm.. ok.. U tolong bukakkan tin ni. Pembukanya ada kat tepi tu”
Setelah selesai menyediakan bahan² membuat cocktail itu, tiba² Kapten terus merapatkan dirinya pada Tiara dan dari belakang dia mencium² tengkuk dan leher Tiara.
“Ahh, baby janganlah. Nanti dorang nampaklah. Kejap la, I nak siapkan ni sikit je lagi.” Tiara merenggek namun Tiara juga telah melepaskan sudu yg dipegangnya lalu menjalarkan tangannya ke belakang, mencari dan menarik kuat bontot Kapt agar lebih rapat ke ponggongnya. “Ahh….baby..ni.. notti ah…geli tau.”
Kapt Pot terus menanggalkan topi besar Kapten kapalnya itu dan mencampakkan ke belakang dan terus menggomol tetek Tiara yg sememangnya sudah mengeras putingnya. Dari belakang dia terus terusan mencium² sekitar leher Tiara dan secara spontan juga Tiara pun berpaling lalu berpaut ke leher Kapt Pot dan mereka berbalas ciuman.
“Baby, cepat ah. U ni buat I terangsang je.” Dengan kekata itu Kapt Pot lalu mengangkat Tiara ke atas table top dapur dan dengan pantas dia menyembamkan mukanya ke arah pantat Tiara yg terselindung di balik thong merah bernyala itu. Tanpa sembarang kata, Kapt Pot terus menjilat dari luar cpap Tiara dan dengan sekali kuis dengan jarinya.
Terserlah cipap indah Tiara serta bijik pinknya yg sudah mengeras juga. Kapten Pot terus melekapkan mulutnya sambil lidahnya bermain² di belahan cipap Tiara yg sememangnya sudah menerbitkan air dan langsung menekan² bijik kelentit Tiara. Tiara menekan kuat kepala Kapten Pot agar mulutnya tidak lepas dari sasaran dan sambil itu, Kapten mengeluarkan sendiri koneknya yg tersendat keras dari seluarnya.
Tidak lama berpelakuan begitu, mungkin kerana kegelojohan kedua²nya, Tiara mengerang kuat lalu menolak kepala Kapten Pot. Dia terkejang. kelihatan seperti hilang mata hitamnya, menahan dan menikmati klimaksnya. Dan terpancar laju air keluar dari cipapnya memberi isyarat perlukan sesuatu untuk mengisi lubang yg telah berpelincir itu.
“Ahh ahh ..baby pls pls…I dah tak tahan ni…Cepat ahh….I nak rasa u dlm I ni baby.. pls.. plss..” Tiara merenggek. Kapten Pot bangun dan mengarahkan koneknya tepat ke cipap Tiara. Menekan masuk laju dan dalam.
“Ahhhhh…” kedua² mengerang bersama. Tersentak Tiara kesenakan, kesedapan dan sambil memegang pinggang Tiara, Kapten Pot terus mendayung keluar masuk koneknya ke dalam cipap Tiara dengan ganas dan dari air yg terbit banyak dari cipap itu, menghasilkan bunyi. Dan nampak air jernih dari cpap Tiara menjadi keputihan berbuih.
“Pusing dear.” Kapt mengarahkan Tiara turun dan sambil berpegang ke table top dapurnya, Kapten menusuk cipap Tiara dari belakang dan dengan lajunya. Tiara mengerang. Kapten Pot tekup mulut Tiara dgn tangannya supaya suaranya tidak terlalu kuat kedengaran hingga ke luar. Tapi Tiara sedut satu persatu jari jemari Kapt Pot, makin laju dan ganas tujahan Kapten Pot. Kerana desakan nafsu yg teramat sangat, Tiara mengerang terkejang lagi sekali. Dengan pantas Tiara melutut dan menyambar konek Kapt Pot lalu mengolom dengan rakus. Hanya sebentar sahaja Kapt Pot juga mengerang lalu memancutkan air berahinya penuh ke dalam mulut Tiara.
Setelah menjilat-jilat sebentar kepala konek Kapten Pot, Tiara segera membetulkan pakaiannya. Sambil tersenyum manja dia memegang lengan Kapt Pot sambil menekan² dan mengesel² teteknya di situ,
“U ni nakal la. Kan kita dah lambat nak siapkan ni haa!”
“U pun sama. Senyum menggoda aje. Tu yg buat i tak tahan btul dgn u ni. Lemah lutut I sekarang ni.”
Tiara mencuci mulutnya dan mereka berkucupan lagi, lalu mereka beriringan keluar dari dapur.
Bersambung…