Wednesday, December 12, 2007

Projek Baik Tiara – Part 3

Borak panjang dgn Van Zack dan finally dia dah beri kata putus.  Dia akan menjadi teman aku mlm tu.  lepas aku letak tEPON dgn Van Zack, aku terima sms dari Tiara. 
Dia kate, ‘Meen, guess what? Saiful btol² kena pergi Dubai. We are gonna have a rolling good time!’ Hehehe.. aku senggih je dpt sms Tiara tu. Memang good time. Ni la mase sesuai. Mase dia takde. Aku akan ikut Tiara balik S’pore dan mintak Tiara mempercepatkan tarikh party hehahaha! 
Dari The Curve ke Ikano, Masuk pula ke Sunway Piramid, akhirnya aku juma satu kedai jual baju pelik² kat Amcorp Mall, PJ.  Akhirnya, aku jumpa apa yg aku nak pakai ke party Tiara. Dan aku dah tak sabar² lagi. 
Bercakap pasal partner aku si Van Zack tu, terkenang pulak kat Izaida yang khabarnya dah mengandung 5 minggu. Sekarang tengah tak lalu nak makan, tak boleh bau itu dan ini, tak boleh tengok itu dan ini, mcm² karenahnya. Asyik pening dah nak baring je. Suka marah² dan tak suka bising². Van kata nak bukak tv kat rumah pun tak boleh, mesti kene marah. Main game pun kene tutup sound speaker. Nak tutup pintu pun kene tutup pelan², bila ada bunyi yg buat Izaida rimas dan tak suka, dia akan mengamuk marah². 
Memang menakutkan. Aku pun dah lama tak jumpa Izaida. Kalau dulu dia mmg aktif bab² sex ni. Sekarang ni Van kata dorang takde kongkek langsung sejak dia mengandung. Izaida lebih suka tempat sunyi dan lebih senang bersendirian. 
So, berbalik pada party tiara tu, aku tak pasti bila Tiara nak buat party tu. Yang pasti, mesti la time Saiful ke Dubai. Tiara lebih tau tentang meeting kat Dubai tu sebab dia satu opis dengan boss dia tu kan… aku pulak, blom diberitahu pasal meeting Dubai tu. Entah bila Saiful nak bagitau aku pun tak tau la. Tadi dia balik senyap je tak cakap pun nak pegi Dubai. Entah² ade plan lain… Bersambung…