Saturday, December 15, 2007

Projek Baik Tiara – Part 4 (Party Bermula)

Aku terkocoh² cari teksi kat Airport Senai. Sepatutnya aku jumpe makngah aku kat Airport, dia nak sangat jumpe aku sebab dah dekat 6 tahun tak jumpe. Kalau tak, dari KL aku terus ke Singapore je, tak payah nak buang mase. Makngah aku tu anak dara tua. Umur dah 37 tahun tapi tak kawen² lagi. Dia dari Manila, khabarnya nak balik sini hari ni dan terus nak jemput aku kat Airport hantar pegi Singapore. Tapi dia kata dia tak dapat balik hari ni sebab meeting dia berlanjutan sehari lagi.
Aku dah mula semak kepala. Aku plan nak cari teksi terus masuk singapore je. Tapi aku tak tau procedure sebab ni kali pertama aku nak masuk singapore sorang diri. Dulu aku masuk naik kereta ramai-ramai. Semuanya dah siap, aku tau sampai je… 
“Meen???” Aku pusing belakang. Suara macam kenal.
“Oh My God… Aie!!!” Aku terus peluk Aie depan orang ramai. Hampir nak nangis aku rase. Rindu sungguh aku kat dia. Aku ceritakan kisah hidup aku sepanjang perjalanan kami ke Singapore…
Singapore???
Ye! Singapore!
Aku ajak Aie ke Singapore. Aku sms Tiara “AKU BAWAK SOMEONE  SPECIAL TAU”
Tiara tanya sape? Aku diam je tak reply ape² wakakaka…  Actually Aie ade kat situ sebab baru je lepas hantar bos dia ke Penang. Mungkin dah mmg jodoh kami nak jumpa. Selalu dia akan ikut bontot bos dia walau kemana boss dia pegi, kali ni tak pulak. So, aku anggap mungkin ini mmg jodoh kami nak berjumpa. Kebetulan pulak aku tersadai macam ni, so Aie dengan senang hati kate nak hantar aku ke Singapore. Dia kate dekat je Singapore dengan JB, boleh balik hari…
But Babe, aku akan pastikan dia dengan aku malam ni :p jeng jeng jeng… 
Wah.  Semua berjalan dgn lancar.  Caterers dah setkan buffet spread dan memacam minuman dah disediakan.  Jam menunjukkan pukul 6.30pm.
“Tutie, kau tolong sambut tamu eh.  Aku belom siap ni.” Tiara bersuara pada Tutie tanpa memandang kearahnya (sibuk pilih kaler lipstik). 
“Ok. Eh mana kawan kau tu yg smlm tidur sini?” Tutie bertanya. 
“Kamil Kompot tu? Dia ada kat atas. Tengah mandi.” Tiara jawab lalu naik tangga ke biliknya.
 Tiara berkenakan pakaian Nurse.  Uniform ketat dan pendek.  Bercoli dan berthong merah.  Butang dibukak 3, nampaklah tetek dia yg mengkal lagi pejal itu.  Tiara tak perlu bermake-up tebal hanya merah pipi, mascara dan gincu bibir yg berwarna merah juga.  Sedang dia memakai topi nursenya tetiba kedengaran ‘Ho! Ho! Ho!’ dibawah.  Suara tu makin lama makin dekat.
Tiara pusing kearah pintu dan disitu nampak ada org yg berpakaian seperti Santa Claus.  Santa bersuara, “Ho! Ho! Ho! Merry Christmas.” Tiara hanya tertawa kecil lalu bejalan laju kearah Santa.  Kaki Tiara dah terpaut di pinggang Santa.  Santa mendukung Tiara lalu berjalan ke katil. 
Tiara kata, “Ameer! So nice to see you again.”  Tiara mencium kedua² pipi Ameer dan sekali dibibirnya.
Ameer lalu duduk di tepi katil dan Tiara duduk di atas riba Ameer.  Ameer bertanya, “Tiara my lady, tell Santa, have you been naughty or nice this year?” 
 Tiara bermula berbisik perlahan² di telinga Ameer, “I’ve been a very very naughty girl.  The only things that are nice are my boobs and pussy.”  Sambil dia memain lidahnya di telinga Ameer.  Ameer dah mula mengusap2 peha Tiara dan sesekali dia sengaja melanggar pantat Tiara.
 Ameer berkata, “Wah! Sekejap je puting tetek u mengeras. I boleh nampak dari luar baju u ni.” Tiara menjawab dgn mentel, “Alah.  U pun sama, ni konek you dah tegang. Jangan sekarang eh sayang.  I kena layan tamu niari. Promise me that you will enjoy yourself ok.”  Ameer hanya mampu utk mengangguk kepalanya sambil kepala bawah Tiara sedang mengusap lembut dari luar.
 “Oi pompan!  Tamu kau dah datang ni!” Tutie jerit dari bawah.
Tiara bangun dari pangkuan Ameer, “Eh, u dtg dgn siapa?” Tiara tanya Ameer.  Ameer kata dia dtg dgn Geraldton.  Tiara menyuruh Ameer tolong sambut tamunya kat bawah sementara Tiara bersiap.  Ameer keluar dari bilik Tiara dan berhoho ketika turun tangga.
Tak lama kemudian, Kapten Kompot keluar dari toilet hanya bertowel di bahagian pinggang. 
“Siapa tadi kecoh² kat bilik ni?” Kapten bertanya Tiara. 
“One of my guests.  Eh your baju I letak kat situ. U nak I tolong you pakai baju ke?” Tiara menunjuk baju pirate yg seperti Captain Jack Sparrow pakai dlm cerita Pirates of the Carribean. 
“Selalunya you Captain kapal terbang, niari you captain laut pulak. Hehehe” “Tolong I pakai baju ok.” Kapten berkata.
Sambil berpakaian, mereka bergurau² kemudian Tiara mengadap ke dressing table dan mengenakan gincu merah dibibirnya sambil menonggeng.  Kapten kemudian dtg dan menggesel² koneknya di bontot Tiara.  Tiara tersenggih.  Lalu Kapten berkata, “Nurse, saya sakitlah.” Tiara pusing dan meletak kedua tangannya supaya berpaut di leher Kapten sambil berkata,
“U sakit eh. Nak I panggilkan doctor utk u tak?” Kapten mengeleng² kepala lalu berkata,
“Tak. I sakit konek.  Konek I sakit tengok u.” Tiara ketawa tersipu², “Ait. Dari semalam mlm hingga ke tadi pagi dan baru tadi kat toilet I kasi u, masih sakit lagi konek u? hehehe.. Pot, pot.  Malam nanti u teman I tidur lagi ok. Skarang u ikut I pergi bawah layan tamu I yg dah datang tu.  Nanti malam I rawat u lagi eh.”  Tiara memberi Kapten ciuman berahi di bibir Kapten.  Tetiba pintu terbuka.
 “Oops! Sorry! Sorry!… I tak tau u ada tamu dlm bilik u.” Shima berkata tapi masih berdiri di situ….
 Bersambung…  P/S : Tunggu party bermula baru aku ceritakan semuanya… untuk pengetahuan semua, party tu start hari ni… Terima kasih kepada Tiara kerana mempercepatkan party sebab minggu ni je clear, Saiful takde muahaha…