Thursday, October 12, 2006

fucking time!

si izaida, kalo bab kongkek, mabuk pun jadi tak mabuk. Aku berbalik ke bilik dia, aku tgk dia pulak tgh panjat denial. Tak cukup dgn tu, dia menjilat habis seluruh tubuh denial. Semua nak digigitnye. Aku tgk dada denial penuh tompok² merah disedut si izaida. Izaida gelek selamba sampai denial taksub dgn kesedapan digelek. Denial mengerang dan izaida terjerit-jerit mengawal kesedapan setiap kali dia menghayun gelekkan diatas tubuh denial. Tgh aku syok² ambik gambo izaida dan denial, zamri masuk bilik izaida, dia terus tarik aku tolak aku atas katil dan aku terbaring sebelah denial.
“denial, dia mabuk. Aku tak boleh…” aku dah mula pejam mate ngeri. Takut zamri tujah aku kuat². Dia dah la tgh mabuk. Busuk pulak tu hehehe… Denial terus baringkan izaida pastu terus beralih pada aku. Zamri cam bengong jap. Pastu dia terus panjat izaida. Seperti yg aku jangka, dia mmg tujah izaida ikut suke hati dia sampai budak tu terjerit² mcm kena rogol. Aku naik ngeri. Izaida jerit² “no! no! pls don’t!” tapi zamri terus henyak izaida bertalu-talu. Dia angkat dua² kaki izaida keatas bahu dia dan tujah izaida. Aku nampak dia tekan konek dia dalam² sampai izaida pegang² perut dia, mungkin senak.
“jangan tengok…” denial tutup mata aku lepas tu terus kiss aku. Lidah dia bermain-main kat bibir aku. Kami beradu lidah dan aku mula merasa kenikmatannya bila dia mula nyonyot² breast aku dan menjilat sekitar dada dan leher aku. Aku terus tenggelam dalam belaian denial walaupun diganggu bunyi bising disebelah. “first time aku main dgn pompuan mengandung… sexy” denial senyum. Dia baring mengiring disebelah aku. Dia kangkangkan aku, naikkan sebelah kaki aku ke atas peha dia dan mula mengusap kelentit aku perlahan-lahan. Makin lama makin sedap, dan kelentit aku makin mengembang dan mengeras. Denial menggosok-gosok kelentit aku yg mula basah dan membengkak. Denial memasukkan jarinya sebelum dia cuba menujah aku dengan batang keras dia.
Aku terus tenggelam dalam kesedapan dan suara jeritan izaida tak lagi kedengaran. Izaida dah tido :p zamri turut terbaring sebelah izaida dihujung katil sebelah sana. Sekarang giliran aku dgn denial pulak. Denial pacak aku perlahan. Sedikit demi sedikit dan dia meramas breast aku den sesekali menggigit lembut puting aku yg timbul tegang tu. Shima masuk. Aku lihat shima kolom konek zamri yg tengah tido. Zamri mengerang dah akhirnya membuka mata. Dia mengusap perlahan kepala shima yg sedang kolom konek dia dengan juntaian rambut panjangnya. Konek zamri hidup semula. Zamri bangun dan memusing shima kebelakang. Shima menonggeng dan zamri menghenjut shima bagaikan memacu seekor kuda. Zamri menepuk-nepuk punggung shima yg sedang menonggeng hingga kemerah-merahan punggung budak tu dikerjakan. Denial nampak cam geram dgn perlakuan shima dan zamri disebelah kami. Dia mula menujah aku dengan lebih laju lagi. Sambil menujah, dia menggentel kelentit aku dengan hujung jari. Aku merasakan kesedapan dua kali ganda diperlakukan begitu.
Shima terjerit-jerit setiap kali zamri menampar punggungnya. Zamri menghayun shima dengan memegang kedua-dua pinggang shima dan menekan-nekan punggung shima kuat hingga konek dia tenggelam kedasar. Denial menjilat abis satu badan aku. Lagi dia geram, lagi laju dia henjut, jilat dan meramas. Aku tak ingat bila denial pancut, bila shima dan zamri habis. Yg aku tau, aku bangun tidur, aku dah ade dalam bilik aku, zamri telanjang bogel tidur sebelah aku. Bile aku keluar, aku tengok denial tidur atas sofa memeluk erat elly. Manakala shima dan izaida tidur atas katil izaida berdua dalam keadaan bogel.