Thursday, October 26, 2006

ringan² dalam kereta… kejap je tak lama! :p

“ringan-ringan??? ringan² mcm mane???” aku hampir menjerit. Aku slow kan sikit volume suara aku bila aku perasan Faizal pandang aku.
Aku panggil Tiara masuk bilik aku, tak puas rasenye cakap dlm phone. Tiara masuk sengih². Dia cerita kat aku. Malam tadi dia ringan² dalam kereta sebab dua² dah tak tahan. Aku tak taulah tak tahan mcm mana tapi Tiara kata sebelum tu diorang berborak pasal sexlife diorang dengan pasangan masing². Si Tiara cerita kat kapten ape yg laki dia buat kat dia mase projek dan apa yg dia suka suami buat kat dia. Kapten plak bagi pendapat dia dari kaca mata seorang suami, apa yg dia suka ketika melakukan sex.
Nampaknya kapten kamil seorang yang berminat pada sex extreme. Banyak ketidakpuasan dalam rumahtangga yg dia ceritakan pada Tiara. Tiara kata, dalam gurau senda mereka malam tu, akhirnya mereka ringan² la jugak. Ringan tak ringan la, sempat jugak la Tiara merasa goreng pisang sejuk tu dalam kereta. Dan kapten pun dapat merata pau dua bijik Tiara.
Tiara kata setakat tu jelah. Tengah sedap² mereka main lidah, kiss², kolom goreng pisang, makan pau, ramas², picit²… tiba² kapten kamil berhenti dan mintak maaf. Lepas tu masing² membisu seolah menyedari keterlanjuran masing². Tiara kata dia pun rasa takut² dan bersalah sebab dia belum lagi projek atau buat ringan² dgn lelaki lain selepas kawen. Mase bercinta dan bertunang, selalu jugaklah dia berlaku curang hehehe… mungkin sebab dah lama sangat Tiara kat luar negara dan bersekolah pun disana, life kat sane, terbawak² la walaupun dia dah balik singapore.
Tiara kata, pagi ni kapten kamil sms dia, puji² dia pasal kes malam tadi. Kapten Kamil kata tak boleh lupa koloman Tiara malam tadi sampai pagi ni masih terasa panas konek dia masuk dalam mulut Tiara. Pompuan berpengalaman mestilah pandai kolom :p dan tak hairan sangatlah kalau kamil kompot tu kate dia tak boleh lupakan Tiara sejak malam tadi sebab wife dia tak berminat nak buat sex pelik² walaupun setakat disuruh kolom. Kapten memuji² buah dada pejal Tiara yang mantol walaupun anak dah dua. Ceh! Itu aku pun boleh nampak, tak payah bukak, tengok dari luar pun dah tau tetek dia besar hehehe…