Wednesday, October 4, 2006

Kisah Kenikmatan dan Kepiluan Di Malam Hari Jadi

hari tu terkejar-kejar gak aku duk layan family yg datang dari kuantan pastu kene pegi ambik Elly kat KLIA. Actually aku tak penah jumpe lly lagi, penah tengok gambo je, aku berhubung dengan dia pun melalai phone dan e-mail, itu pun sebab shima yg kenalkan aku kat dia mase aku plan nak berhijrah ke Tulsa hari tu.
Abang aku tak dapat datang. Zamri yang hantar mak aku kat umah aku. Shima dan Izaida sampai semalam. Aku tak lepak lagi kat umah Shima sebab sibuk dengan keje, mak aku lagi, saiful kat umah lagi, tak kan aku nak kuar berpoya-poya plak. Mak mertua aku pun ade datang kejap mase mak aku ade. Dan mereka asyik bercakap pasal kandungan aku yg semakin membesar.
Oh yea, ckp pasal kandungan ni, mase aku pegi check up 2 hari lepas, aku terserempak dengan Ashraf dan anak dia. Macam nak pegi tegur, tapi malas la, takut nanti berborak panjang plak. Lagipun dia dengan family dia agaknye sebab ade sorang pompuan tua dan sorang pompuan muda. Yang tua tu maybe mak dia. Yang muda tu tak tau la. Aku pun ingat² lupe muka Kamalia. Tapi mungkin bukan Kamalia la kot!
Ade satu perkara yg buat aku terganggu sejak sehari dua ni. Aku dengan Saiful mmg duduk bilik asing. Sejak dia balik dari hospital. Dengan alasan kononnye Saiful tu takleh panas² takut nanti kulit badan dia berpeluh. Yang sebenarnya mmg aku geli nak kongsi katil dengan dia. Tapi keadaan dia dah beransur pulih sikit. Kesan terbakar tu pun banyak yg dah kering.
Berbalik pada gangguan yg aku cakapkan tadi. Sebenarnya ia lebih kepada gangguan perasaan. Malam tu aku projek dengan Zamri kat bilik aku. Malam hari jadi aku. :p Zamri bagi aku hadiah special. Dia tujah aku habis². Apa yg aku suka pasal Zamri ni, dia ni penyabar orangnye. Tak gelojoh. Setiap sentuhan Zamri ditubuh badan aku, ada kelembutannya. Aku selesa setiap kali bersetubuh dengan Zamri. Aku rasa selesa dan aman.
Tujahan Zamri dimulakan dengan ucapan hari jadi. Serta harapan dan doa dia terhadap aku. Terhadap kebahagiaan dan kegembiraan aku. Aku rasa aku cintakan Zamri. Tapi aku juga cintakan Aie. Dua lelaki ini tak boleh lari dari hidup aku. Jika aku terpaksa membuat pilihan, aku terpaksa memilih untuk berlalu pergi sebab jiwa aku tak mampu nak buat pilihan antara mereka.
Malam tu sedang kami berasamara dibuai gelora perasaan. Aku menyerahkan seluruh jiwa dan raga buat Zamri. Aku memberi penuh keikhlasan dan menerima penuh kebahagiaan. Aku bertul² terbuai dengan belaian Zamri. Zamri membelai aku seluruh badan. Zamri menusuk aku penuh penghayati pada setiap hayunan. Aku tak boleh kawal diri dari mendesah dan mengerang. Aku pejamkan mata tanda nikmat dan disaat aku membuka mata, pintu bilik aku terbuka perlahan dan kelibat Saiful berdiri disitu. Aku membatu. Zamri tak tau. kerana Zamri membelakangi pintu. Aku membiarkan Saiful memandang kami sayu. Aku terus diam tanpa sebarang reaksi sementara Zamri terus menujah aku depan ‘suami’ aku. Agak lama Saiful berdiri disitu. Hati aku tersagat pilu. Aku berdiam diri kerana tak mahu Zamri terkejut atau merasa panik. Lalu aku terpaksa membiarkan Zamri dengan tugasnya. Sebaik saja Saiful berlalu pergi dan menutup pintu, Zamri meletuskan pelurunya bertalu-talu. Setiap kali dia menembak, dia menekan sedikit jauh kedalam hingga aku berasa senak sedikit.
Keesokkan paginya. Saiful datang kebilik aku. Aku serba salah dan rasa malu. Rasa takut dan rasa kesin kat dia. Rasa tak sampai hati dan rasa useless. Saiful kata “malam tadi i nak bagi u hadiah ni. Selamat Hari Jadi” aku diam tapi aku sambut jugak hadiah yg Saiful bagi tu. Lepas tu Saiful terus pegi. Aku serba salah. Rase takut pun ade. Saiful sikit pun tak cakap pasal ape yg dia nampak semalam. Kesian tu kesian la jugak tapi hati aku ni cuma ade kesian je, takde pun rase sayang atau cinta kat dia, nak buat camne. Sekarang ni aku cuma terikat dengan status suami isteri je. Dan aku pulak tengah mengandung, walaupun tak tau anak sape.