Saturday, January 24, 2009

adegan kantoi

Assalamualaikum.

Semalam aku dapat tau Ayie dah keluar hospital. Isteri dia nak pindahkan dia kat hospital lain (mungkin hospital yang lebih bagus) memandangkan Ayie masih koma dan belum ada apa-apa perkembangan baik. Aku mula rasa sedih dan pilu sebab tak dapat lagi tengok Ayie dan tak tau macam mana keadaan dia.

Hari ni aku kantoi.

Tadi boss datang ziarah Laura. saje nak tau perkembangan Laura dan perkembangan mak Laura sekali hehehe… dan dia cakap kat aku dia tak boleh lupakan aku sejak kejadian romen-romen kat opis ari tu. dia paksa aku mengaku yang aku juga ada rasa yg same. sebenarnye aku biase-biase je. lepas aku romen dengan dia ari tu kan aku dapat pacak dengan zamri. so bile dah dapat benda tu aku dah tak fikir sangat. hati tu time aku gersang memang la spender aku basah dan terlayan romen-romen ngan boss aku tu.

boss merapatkan diri dengan aku dan cuba kiss aku. sempat la dia kiss pipi dan kiss leher aku dalam keadaan aku elak-elak manja.

“nanti orang nampak” tu je yg aku cakap tapi aku tak tolak terus. aku elak sikit-sikit je. boss terus merapatkan diri dan aku terundur rapat ke dinding. boss mula mengucup leher dan turun ke sekitar dada. boss mula meramas-ramas buah dada aku. dia memaut pinggang aku dengan sbelah tangan dan sebelah tangan lagi meramas buah dada aku sementara bibir menjalar disekitar leher dan dada.
aku takut-takut. tapi bila bibir dia menyentuh bibir aku dan lidah dia mula menjalar, kami berkucup sakan. sampai pejam mata aku menikmati kucupan boss. spender aku mula basah walaupun boss blom sentuh lagi yg bawah tu.

tengah aku sedap-sedap beromen, zamri masuk. dia terkejut melihat adegan yg kami lakukan. aku pun kelam kabut dan panik. boss melepaskan pelukan dan berkata “ape-ape hal call i” lepas tu boss terus blah. aku gelabah.

sampai sekarang zamri tak cakap ngan aku langsung. sepatah pun dia tak cakap ape-ape. bermakna?