Monday, January 5, 2009

mane satu pengantin baru ni?

Memang satu kejutan! Patut la dia hilang lame. Kalau muncul pun kejap-kejap je. Dan dah tentu la bersebab. Aku terus melangkah. Anggap je nak pegi wedding member. Memang wedding member pun kan. Aku tertanya-tanya gak. Ape jadi kat Saiful? Bukan ke Tiara dan Saiful dah plan nak kawen mase rumahtangga Tiara kecoh-kecoh retak aritu?
Lame sangat aku hilangkan diri. Aku bawak Laura kesebuah pulau. Kami berehat berdua menjalani kehidupan seperti biase. Laura pun dah berusia setahun. Dah boleh di ajak berbual walaupun pelat dan cakap pun tak betul lagi hahaha!
Berbalik pada cerita tadi. Ayie datang menghampiri aku. dia tanye aku ape aku buat kat sini? Patutnye aku yg tanye dia. Yang pasti aku pegi wedding kawan aku la. Dan dia pulak jawab ‘lea tu kawan wife i’ kawan wife? wife? bermakna?
Bermakna Tiara tu dah kawen dengan Ayie!