Wednesday, January 21, 2009

melepaskan nafsu…

zamri temankan aku sepanjang hari kat hospital hari ni. sempat jugak aku pegi jenguk ayie yg masih koma. aku cuba bercakap-cakap dengan ayie. aku bagitau ayie yang aku tau sape yang langgar dia. airmata ayie meleleh tapi ayie masih tak bergerak. aku tak tau apa yang sedang ayie lalui. aku tak pasti ayie sedar atau tak ape yg berlaku disekeliling dia. sempat aku hadiahkan sebuah ciuman dipipi ayie sebelum aku berlalu pergi. dan bile aku pusing belakang untuk menuju ke pintu, Tiara berdiri dibelakang aku tanpa sepatah kata. aku tak tau dah berapa lama Tiara ada dibelakang aku. aku pun tak pasti sama ada tiara dengar apa yg aku ckp kat ayie atau tak.
aku tegur tiara. sekadar cakap ‘hai’ tapi tiara memandang aku dengan penuh rasa benci tanpa menjawab apa-apa pun. aku berlalu meninggalkan ayie dan tiara dan balik semula ke wad Laura.
‘kenapa?’ zamri bertanya. mungkin dia perasan muke pucat aku. aku cume geleng kepala. aku sakit kepala gak ni, anak aku dah bape hari kat icu. bil hospital dah cecah 5ribu. nampaknye kalau berterusan mcm ni aku kene gadai ape yg aku ade. aku dah makin risau.
tadi ameer dan isteri dtg ziarah anak aku. lelaki serani yg kacak tu memang buat aku tak tentu arah. aku masih ingat lagi layanan dan belaian sexnya pada percutian yg lepas. rasa rindu pulak tiba-tiba. memang jeles la aku tengok bini dia yg cantik, tinggi lampai, hidung mancung, putih melepak, mungkin keturunan serani jugak. memang sepadan mereka berdua. so, aku kuatkan semangat dari tergoda dgn suami orang walaupun baru je semalam aku beromen kat opis dengan suami orang hahaha…
boss aku call tadi. aku bersedia ke opis bila-bila masa sebab masih tak tau perkembangan sebenar Laura. tapi boss suruh aku rileks dulu buat sementara waktu sebab opis pun tak berapa busy sangat.
sebenarnye aku segan sebab aku baru je start keje dah jadi gini plak. tadi pun budak-budak department ayie datang ziarah dia dan singgah tgk anak aku sekali.
mak aku datang gantikan aku jaga Laura. aku kene balik mandi dan zamri ikut sekali. dia pun sehari suntuk tunggu Laura. kami cume keluar makan bergilir-gilir je tengahari tadi. dalam kereta keadaan menjadi suram. aku bagitau zamri aku semak pasal bil hospital dan aku plak baru start keje dah tak pegi keje.
zamri tak ambik serious dgn masalah aku. dia cume cakap kalo aku kawen dengan dia kan dah senang, boleh tumpukan perhatian kat laura. aku boring bincang topik tu. sekarang bukan masenye untuk aku cakap pasal kawen.
aku keluar dari bilik air dengan towel masih membaluti tubuh. zamri senyum memerhatikan aku. aku terkejut bila keluar bilik air je zamri ade kat depan mata duduk atas katil aku. aku tau ape yg zamri nak. aku pun memang nak hilangkan stress (tak caye tanye tiara, sex boleh hilangkan stress).
zamri menghampiri aku. towel aku dilucutkan dari badan. aku hanya merelakan. zamri membaringkan aku. aku terase pelik sikit sebab dia tak pun romen-romen dulu mcm biase. dia terus kangkangkan aku lepas membaringkan aku atas katil dan terus menjilat pussy aku penuh nikmat. terase lidah zamri menjalar disekitar bibir faraj dan sesekali lidahnye menusuk sedikit demi sedikit ke lubang keramat aku. aku menikmatinya penuh taksub.
kesedapan yg tak terhingga. zamri terus menjilat-jilat bibir faraj dan bijik kelentit aku. sesekali dia menjolok jarinya kedalam lubang dan kembali menjilat lagi.
punggung aku melentik-lentik menahan kesedapan. mulut aku tak henti-henti mengerang. aku memejam mata dan mengerang hebat setiap kali jilatan zamri mengena pada tempat-tempat tertentu. aku berbaring dan meramas-ramas sendiri buah dada aku yg makin membengkak akibat stim yg teramat sangat. pepek aku dah basah lencun dah. zamri terus menjilat dan aku terus menggelupur kesedapan dengan punggung yang terjongket-jongket setiap kali zamri cuba menggigit halus bijik aku.
aku mula mendesah kuat bila zamri mula menujah batangnya ke dalam lubang aku yg basah licin. zamri menghenjut sedikit demi sedikit dan lama kelamaan aku dapat melihat gelekkan punggung dan pinggangnya menghenjut dengan penuh ghairah. aku turut menikmati suara zamri mengerang kesedapan menusuk batang yg terasa panas dan hangat ke dalam lubang keramat aku. dah lama aku tak menikmati semua ni.
kami sama-sama mendayung. zamri mencabut keluar koneknya dari lubang dan minta aku menonggeng. memang dah lama aku tak doggie. zamri memacak laju hingga aku terjerit-jerit menikmati hentakan padu konek zamri. dia menekan-nekan hingga ke pangkal konek dan aku menggelupur dan menggelek lagi. punggung lentik aku ditampar-tampar hingga kemerahan. zamri benar-benar geram. dia menekan lagi dengan lebih dalam. sesekali aku terasa sedap-sedap senak. aku mengerang tanpa batasan. aku genggam cadar katil sampai renyuk kerana kesedapan yg teramat sangat.
tatkala kami terdampar, zamri sempat menarik keluar koneknya dan memuntahkan jelly putih keatas punggung aku. aku mendesah keletihan. begitu juga zamri. dan kami tertidur sementara membiarkan mak aku jaga Laura sorang-sorang dwaktu malam. sorry mak!