Friday, January 16, 2009

Yasmeen Dan kehidupan Baru

hari pertama keje spender aku dah basah. Boss aku En Arif tu agak gatal boleh tahan. Setiap kali dia nak mintak aku buat keje mesti dia explain benda tu rapat-rapat sampai kami terpaksa bersentuhan. kalo aku hantar file pun dia akan sambut sambil sentuh tangan aku. Hari ni Azah (seketeri yg aku kene ganti tempat dia tu) dah last dah. Dia dah bagitau aku ape yg aku kene buat setiap hari dari isnin sampai jumaat. harap-harap lepas ni aku boleh buat keje sendiri tanpa bantuan. suspen gak ni isnin depan aku kene keje sorang je. kene plak berdepan dengan boss miang aku tu.
petang tadi aku balik ambik Laura. Aku hantar Laura kat akak sebelah rumah aku tu. Hari ni dahi Laura benjol terhantuk kat kerusi meja makan. Aku tak cakap ape pun. Akak tu mintak maaf berkali-kali. Aku pun nak cakap ape kan. Pasrah jelah! Dah aku takde tempat lain lagi nak hantar Laura. Mak aku nak jaga Laura kat kampung tapi aku tak sampai hati la. Rase rindu pulak kalo berjauhan dengan dia (keibuan sungguh kan?).
Tadi aku lunch dengan geng-geng seketeri. semua masih bujang dan belum kawen lagi. Aku sorang je janda. Sekali lagi aku rase rendah diri. Aku pun tak banyak cakap sangat sebab dorang banyak borak pasal social life dorang diwaktu malam. Memang aku pernah lalui semua tu. Tapi sekarang ni dah tak sesuai lagi. balik keje aku kembali menjadi ibu dan habiskan masa dengan Laura. mane leh join-join dorang lagi.
Laura dah tido. Aku pulak terhidu-hidu bau perfume boss aku. hehehe rindu ke? aku memang tak tahan sangat malam ni. entah kenapa tak tau la. tiba-tiba aku rasa rindu pada sentuhan lelaki. aku teringat semua lelaki-lelaki yg pernah aku tiduri.
spender aku basah. aku cuba abaikan apa yg aku rase. aku mandi dan cuci kebasahan tu tadi. lepas mandi, basah lagi. aku tak boleh tahan. aku terasa ‘nak’ sangat! aku dapat rasakan sebuah ketandusan yang teramat sangat.
aku berbaring dalam keadaan bogel. aku pejamkan mata dan terbayang saat-saat indah ketika aku disentuhi lelaki-lelaki perkasa yg pernah  hadir dalam hidup aku. kebasahan semakin menjadi-jadi. kelentit aku pun mengeras timbul.
aku mengeliat keenakkan meramas buah dada aku yg mengeras tiba-tiba. alangkah nikmatnya kalau ada tangan sasa yang menyentuhnya. aku mendesah sendiri. aku rasa nak nangis kerana kerinduan. rindukan belaian seorang lelaki. jemariku menari-nari menggosok lembut bijik kelentit aku yg basah licin dek kebasahan.
aku dambakan konek keras, besar dan panjang untuk memacak aku slowly dalam keadaan aku sedang menelentang pasrah menikmati kesyahduan begini.
aku terus menggosok-gosok perlahan kelentit basah aku tu sebelah tangan dan sebelah lagi hanya mampu meramas sendiri buah dada aku yg kian mengeras pejal.
aku mendesah dan cuba menikmati kenikmatan itu walaupun aku gagal menikmatinya dengan cara melakukan sendiri begitu. aku dambakan seorang lelaki. aku tak boleh tahan lagi. aku rase nak menangis, menjerit dan meraung. punggung aku melentik-lentik kedepan kebelakang membayangkan konon-konon aku sedang menghenjut sesuatu.
apa yg mampu aku lakukan hanya menjolok jari sendiri kelubang yg mengidamkan batang konek gagah. hanya itu yg aku mampu. aku menggosok-gosok lagi kelentit aku sampai aku keletihan dan kering sendiri. alangkah indahnya kalau ada seseorang menemani aku diranjang dalam keadaan bogel macam ni kan?