Monday, January 19, 2009

boss nakal :p

aku pegi opis jap tadi tapi boss aku suruh balik kul 11 tengok anak aku kat hospital. tiba-tiba aku jadi sebak didada bile dia bukak ceramah sedih.
“anak u tu dah takde sesape lagi selain u. dia perlukan u skang ni. dia takde tempat bergantung selain dari u. dia satu-satunye anak u, u jagalah dia sementara peluang masih ada” boss ni cakap cam anak aku dah nak mati plak.
aku pun tiba-tiba teremosi plak menangis tersengguk-sengguk  mengenangkan anak aku yg memang takde bapak tu. cume aku sorang jelah tempat dia bergantung.
sedang aku menangis tuh boss usap-usap belakang badan aku sampai kancing bra aku terbukak. aku terkejut dia pun terkejut gak.
“sori-sori, meh i pasang balik” dengan selamba boss aku berusaha nak pasang balik kancing bra aku yg dah terbukak tu. aku pun menghala belakang badan aku untuk dia pasang balik bra aku yg tertanggal tu. boss berdiri dibelakang aku dan dia hanya masuk kan tangan untuk pasang balik kancing yg tertanggal tadi.
try punye try, last-last tangan dia beralih kedepan meramas breast aku dari belakang. aku terkaku dan berdiam diri. tetiba terasa sedap plak. breast aku mula mengeras dan puting mula terbonjol timbul menahan stim.
melihatkan respon baik dari aku, boss memusingkan badan aku supaya menghadap kehadapan bertentangan dengan dia. boss tanggalkan butang kemeja aku satu persatu.
“susah nak pasang kalau tak nampak” aku tau itu sekadar alasan tapi entah kenapa aku hanya merelakannya. selesai membuka kesemua 6 bijik butang kemeja aku, terbonjol breast aku terkeluar bila bos selak baju aku ke kiri dan ke kanan. boss meramas-ramas lembut breast aku. aku hanya diam membiarkan kesedapan itu berlaku.
boss mula menunduk menghisap puting aku dan menjilat sekitar buah dada aku yg semakin mengeras. aku tersandar dikerusi sementara boss terus menjamah seluruh buah dada aku dan terus menggomol breast aku yg membonjol.
kelentit aku mula mengeras dan aku yakin spender aku mesti dah basah. maklumlah aku memang gersang kan… aku tak terdaya nak menahan nafsu aku yg makin ditimpa kesyahduan. aku tak daya nak tolak kucupan dan tikaman lidah boss. boss mengucup aku penuh nikmat dan tanggannya tak henti meramas dan menggentel buah dada aku. sesekali boss melepaskan kucupan dan berbalik pada breast bengkak aku yg makin mengeras. boss menjilat dan menghisap seluruh breast kiri dan kanan dengan muke geram tak tahan dia :p
tiba-tiba enpon aku bunyi. zamri call, dia kate dia baru sampai kat hospital. mood berahi aku terbantut bile ingatkan Laura yg sedang bertarung dengan maut.
“saya pergi dulu!” aku segera pasang sendiri bra aku dan butang balik baju aku. lepas betulkan rambut aku sikit, aku capai handbag aku. boss pun mcm baru tersedar dari kene rasuk konon-konon tak sedar ape yg berlaku. aku pergi tinggalkan boss terkontang-kating.
sepanjang perjalanan ke hospital, aku tersenyum-senyum terkenangkan peristiwa tadi. aku gigit bibir terkenangkan kucupan nikmat boss tadi dan kesedapan jilatan dan nyonyotan boss kat breast aku tadi… ermmm :)