Friday, January 30, 2009

hantar Laura balik kampung

hari ni mak aku bawak Laura balik kg. Aku pun ikut skali la. (ni aku ade kat kg la ni). Balik keje tadi aku trus balik kg. aku jumpe boss pagi tadi je kejap. lepas dia kuar tak tau gi mane, aku trus tak jumpe dia dah sampai aku balik. tak sempat pun nak rabe-rab konek bos atau nak gesel-gesel breast kat dada boss. cuti 2 hari ni aku lepak kat kg jelah kot. ahad baru aku balik KL. zamri pun lepas keje tadi trus datang umah mak aku. mlm ni aku ingat nak tido ngan dia kalo line clear tapi nampaknye dia balik umah mak dia, tak tido sini.

ingatan aku kuat pada Ayie. aku nak sangat tau perkembangan Ayie. dah sedar dari koma ke belum agaknye. Rindunye kat Ayie. Nak call Tiara takut plak kene bambu. nampaknye terpakse la aku pendamkan je rase rindu aku ni.

entah kenapa mlm ni aku tak tahan sangat. aku baring dlm bilik sorang-sorang sambil gentel-gentel bijik aku yg asyik basah je tak henti-henti dari petang tadi. nampak zamri datang tadi memang dah semangat dah aku. terbayang je ade org nak jilat malam nanti. sekali dia kate nak balik plak, hampa perasaan aku. last-last aku menggentel sorang-sorang.

tadi Ameer call. dia baru balik dari melaka. jumpe client agaknye. nak balik KL, tapi nak singgah shah alam dulu. nak datang ke rumah aku. tapi sayang, aku dah ade kat kg plak. kalau tak, dah tentu la batang panjang mamat serani dah cecah ke tekak aku. hish… hari ni banyak peluang yg aku terlepas. sedangkan lubang aku ni terkemut-kemut je merenyam teringin nak pekena konek. dah lame aku tak rase gersang mcm ni. teringat zaman muda-muda dulu. zaman-zaman petik jari je beratur konek menunggu.

time terdesak camni, tak dpt konek pun takpe la. dpt layan jilat pun ok la. memang aku dah tak tahan sgt ni. kalau boleh jilat pepek sendiri memang aku dah jilat dah. nasib baik tak sampai :p