Thursday, July 27, 2006

masa untuk melampiaskan nafsu :p

shima reply “OK”. tergedik-gedik abang aku sengih-sengih. Abang aku menyelinap masuk bilik shima yang bersedia tak berkunci. tadi kunci pasal ade tetamu. gaknye tetamu tu pun bersedia dan sudi meneroka bersama hehehe. ataupun tetamu tu sedar diri dia takleh nak makan shima sorang. makan tak abis la tu. hahaha…
camne aku nak citer? aku tak ikut abang aku masuk bilik shima tu kehkehkehkeh… tapi aku sempat berbisik ngan abang aku, suh kuar dari bilik shima lepas settle keje, jangan nak santai-santai kang pastu tertido lak nanti, kang kul 5 lebih mak aku bangun mandi nak sembahyang subuh dah satu hal nak menjawab.
Aku balik bilik aku. Tanggal baju dan tiba-tiba ade orang tarik aku. Bau Polo tu memang aku kenal sangat la. Zamri hehehe… Yahuuu! Bagaikan ngantuk disorongkan bantal. Kami berkucupan perlahan. Zamri meramas-ramas breast aku yang sedia berbogel. Zamri meratah aku yang sedia terjamu didepan mata. cahaya suram dari lampu jalan kat luar tu memancar masuk lam bilik aku. Tadi rase cam dah tutup langsir :p Zamri membaringkan aku. Kami berkucupan lagi. Bibir Zamri bermain disekitar leher dan dada. Puting aku tak pernah sekalipun dilepaskannya dari nyonyotan. Dah lama betul tak dapat camni. Habis satu badan dia jilat. Dan selalunya dia akan jilat pantat aku dulu sebelum aku basah giler. Nanti dah lenjun, tekak kering lak thehehe…
Memang aku tak puas lagi kene jilat, bayangkan la kalau tengah sedap, dia baru sentuh pantat aku je aku dah kangkang luas dah. Ape lagi time dia turun bawah menjilat. huh… dengan lidah dia menari-nari kat lubang pantat aku, mengusik-usik kelentit aku yg membonjol keras. pejam mata menahan nikmat le aku kehkehkeh… walau bagaimanapun aku kene kasi zamri syok gak, tak kan aku sorang je nak syok, kite hidup ni kene memberi dan menerima. barulah aman rumahtangga wakakaka…
Aku duduk dibirai katil, sementara zamri berdiri. tau ape jadi? ape lagi aku kolom la konek dia habis-habis. cam menjilat ice-cream. cam sedap sangat je gamaknye. beriya-iya aku sumbat dalam mulut penuh, aku jolok gak tekan kasi dalam walaupun takleh nak sumbat dek kepanjangan batang konek dia yg nala tu. lenguh mulut wooo… bukan senang! Janji sedap! lagi sedap bile aku dapat rasekan feel zamri mase dia genggam kuat rambut aku, menekan kepala aku lebih dalam lagi sampai nak tersedak menikmati  kepanjangan konek dia. memang ciri-ciri konek yang aku gemari ialah konek lapang tanpa bulu thehehe… senang sket! takde la tersangkut-sangkut bulu tanggal lekat kat lidah thehehe…
zamri tolak aku sampai terbaring, dia tak tahan la tu dia terus tujah aku bertalu-talu. aku takleh nak control dari mengerang. zamri tutup mulut aku dan aku terpaksa gigit bantal. sedap tak ingat sial! tak puas tul kalo tak mengerang kekuat cam keling karam. lagi kuat mengerang lagi aku rase stim habis. lelagi kalo dengar sore lelaki mengerang, huh! leh terbang aku rase! bagai berada dialam khayalan hehehehe…
zamri tujah aku sampai terjongket-jongket. bergegar-gegar breast aku terhayun kiri kanan atas bawah mengikut alunan. zamri menujah aku sampai aku tertolak-tolak ke atas, makin lama makin ke tengah katil. sudahnye aku berpatut pada tiang katil sampai membiarkan breast aku melantun-lantun dikerjakan dek zamri.
zamri menghayun lagi. dia memusingkan aku kebelakang. dia menujah dari belakang sambil meramas-ramas punggung pejal aku. memang malam tu boleh dikatakan malam jongket buat akus ebab aku tak henti-henti terjongket-jongket kene songket. adui! senak ade, sakit sikit ade, sedap tu yang banyak thahaha! zamri hayun gila babi. aku dapat rasa katil aku turut bergoyang bila aku mintak zamri hentam kuat lagi. bile aku dah mula rase sedap, mula aku aku merepek-repek nak yang bukan-bukan. kadang rase nak kene bontot pon ade hehehe… paling tidak pun aku suruh dia hentam aku abis-abisan. lagi kuat lagi sedap. huh! kalo bukan mak aku ade kat bilik sebelah, memang aku dah jerit dah mengerang bagai nak rak. dapat jerit “aaahhhhhh…..” pun dah kire ok. tapi tak kisah la, gigit bantal jerit slow² pon jadik la. janji lobang bawah berisi thehehe… aku bagai terlupa yang lam perut ni ade baby hehehe… main redah je. zamri pun lupe kot, melayan sedap punye pasal hehehe…
zamri menekan kuat melepaskan pancutan. aku letih gile sebab ligat menikmati. mengeliat sana sini. menggesel-gesel kaki kat katil sampai terselak habis cadar, bantal pun jatuh ke bawah, sleimut tah kemana, teddy bear semua jatuh bawah. yang tinggal cuma spender zamri tergulung kat tepi kaki aku hehehe…
zamri cuci konek pastu pakai seluar dan kuar tido kat sofa. aku jenguk kat ruang tamu sebelum zamri kuar, takut abang aku nampak. tapi abang aku masih lagi lam bilik shima. esok aku akan gi tanye kat abang aku pengalaman dia plak hehehe… aku kunci pintu, nanti mak aku kejut aku suh sembahyang subuh, malas tul nak bangun. kunci jelah pintu, kalo dia kejut kang aku buat-buat tak dengar jelah hehehe…