Friday, July 7, 2006

Penderitaan Bermula…

Hampir 3 hari aku kat rumah mak mertua. Aku nak balik, mak mertua aku tahan, dia nak anak dia datang melutut kat aku mintak maaf. Aku tak perlukan semua tu, aku tak kisah pun Saiful nak kongkek dengan sape pun. Setelah aku rasa bangang selama 3 hari cam babi, Saiful datang gak akhirnya.
Sebelum kami balik, teruk jugak Saiful kena tiaw ngan mak dia. Saiful lebih banyak diam je.
Sepanjang perjalanan pulang Saiful diam je. Aku pun diam. Sebaik saja aku melangkah kaki masuk dalam rumah. Saiful tampar muka aku bertalu-talu sampai aku terdorong ke sofa. Aku terduduk kat lantai dan menekap muka aku kat sofa. Tak dapat muka aku, rambut aku direntapnya kuat-kuat, aku rasa kulit kepala aku nak tercabut. Saiful tampar aku lagi. Aku tak boleh mengelak lagi sebab Saiful merentap kepala aku dan muka aku terdongak. Muka aku dah rasa kebas sebab kena hentam bertalu-talu. Hidung aku mula berdarah. Aku dapat rasakan bibir aku pedih, mungkin pecah.
“aku dah bagi peluang kat ko, ko bagitau mak aku? Ni habuan kau!” Saiful meludah aku. Yucks! Sial! Aku tak daya betul dah balas. Kalau ikut hati aku, memang aku dah terajang si Saiful ni. Tapi badan aku lemah-lemah. Tenaga aku pun tak menentu sejak mengandung, kejap aku rasa bertenaga, kejap rasa malas, rasa berahi, rasa nak buat sex, kejap rasa benci sex, malas nak bermesra. Semuanya tak menentu sejak 2-3 bulan ni. Aku merangkak masuk dalam bilik. Aku duduk depan cermin. Bila tengok muka aku kat cermin, aku nak menangis tengok muka aku. Tak pernah pun ade orang buat aku mcm ni.