Thursday, July 20, 2006

Sakit-Sakit Sedap!

sori la lambat update. benonye aku bz gile. 2 hari aku kat umah Zamri. umah Zamri tu mane la ade internet hehehe… aku tido umah dia satu malam je. pastu bile aku on enpon aku mak mertua aku tinggalkan sms. dia tulis situ “MEEN, RUMAH TERBAKAR. EPUL KOMA, BALIK SEGERA” aku tak sure nak gelak atau nak nangis. tapi yg pasti aku kelam kabut dan baru aku teringat aku yang baling lilin tu atas katil thahaha… tapi aku tak terfikir pun nak bunuh orang, mase tu aku cuma ikut rase hati yg marah sebab Saiful blasah aku kerana pompuan badut tu. Pasal pompuan badut tu plak, takde plak mak mertua aku cakap ape-ape.
Aku balik KL. Saiful kat SJMC melecur habis muke dia separuh badan. Tangan, badan sampai ke peha… bulu kaki dia semua abis licin thahaha… cam ayam jatuh longkang plak aku tengok. Dia tak sedar lagi. Tapi dia menangis, airmata meleleh tapi tak gerak pun, tak bercakap atau bukak mata. Cuma airmata je yang meleleh. Kisahnye si kamalia lari kuar dari umah tu waktu kebakaran berlaku. Dah jauh dan dijangka selamat baru dia call bomba thahaha… lepas tu tak tau dia pegi mana! Sekarang ni polis cari dia sebab dia hilangkan diri. Polis ingat dia yang bakar rumah tu thahaha… so, takde orang tau aku yang bakar rumah tu hahaha! Yang aku pelik, apsal si Kamalia tu lari? Oh, takut terbakar agaknye hahaha!
Tak tau la ape yg berlaku tapi mak mertua aku terima panggilan dari pihak hospital. lepas tu baru dia pegi buat report polis pasal kebakaran tu. Sekarang ni Kamalia menjadi suspek utama. Nasib baik mase aku lari tu aku call mak mertua aku.
Malam aku sampai Kuantan tu, aku pegi umah Zamri. Mase tu gundik dia takde umah, blom balik lagi. Dorang tido bilik asing. Maksud aku, dorang ade bilik masing-masing tapi selalunye pompuan tu akan bermastautin kat bilik Zamri. Dah kehidupan dorang cam tu, kalo Zamri nak apam, tapi bile try bukak bilik pompuan tu berkunci, bermakna pompuan tu ade tetamu hehehe…
Zamri kata dia takde tetamu sebelum ni, dia cuma kongkek ngan pompuan tu je kalo dia rase nak sangat. Cuma sejak pompuan tu bawak balik dah lebih 3-4 orang lelaki berlainan, Zamri terpaksa pakai kondom, mengambil langkah keselamatan.
So, malam tu aku mandi dan berehat. Sapu minyak yg klinik bagi sebab kesan kemerahan kat badan aku rase cam pedih² bile kene air mase aku mandi. Zamri offer nak urus aku. Huhuhuhu selesa betul, sedap je rase. Lepas dia urut belakang badan, aku pusing ke depan plak. Seluruh badan terdedah, Zamri tutup bahagian kemaluan aku yg terdedah tu. eceh, tutup konon. Dia selimutkan aku dan suruh aku tido.
Masa dia nak bangun keluar, aku tarik tangan dia. kehkehkeh… Zamri kembali terduduk dikatil. Kami berkucupan dan Zamri terdorong untuk menghempap aku. Badan Zamri terasa banas berbahang sebab aku baru je lepas mandi air sejuk. aku ramas konek Zamri. Laaa dah tegang!!! pakai boxer tanpa spender. memang la orang pakai boxer tak pakai spender kan? tapi apsal tak nampak juntai-juntai ha? hehehe…
Rase batang keras dia pun aku dah rase nak basah. Sejak dia urut seluruh badan aku tadi aku dah rase naik bulu roma. Kebasahan gak la sikit. Tu yang aku rase frust sebab dia selimutkan aku pastu nak blah. Aku rase rindu gile. Mungkin dia cover line je tadi coz bile aku tarik dia, terus dia duduk atas katil balik then kiss aku dengan rakus tapi slowly hehehe sampai ketahap menindih aku sebelah badan.
Dari bibir turun ke leher, turun sikit lagi ke dada dan breast aku merah-merah kene sedut hahaha. Aku kesedapan habis, Tak nampak apa yang berlaku, tak sedar bila dia bukak seluar sebab aku dok sibuk pejam mata menikmati keasyikkan hehehe…
Habis semua kene jilat. dari atas sampai kebawah. tapak kaki aku pun dia gigit. Whoa! sedap gile! Tak caye try la. Ade rase sedap campor kegelian. Keputusannye ialah sedap-sedap geli! haks!
Lama gak kami bergomol sampai habis tonggang terbalik bantal jatuh bawah, cadar terselak, selimut tah kemana. Dah lama tak makan ice-cream. Aku rase nak telan je konek Zamri. Tengah sedap mengkolom, aku jolok habis nak cecah anak tekak. Walaupun tak lepas nak masuk semu apasal konek dia panjang sangat, tapi aku rase syok setiap kali aku jolok dalam, dia akan mengerang kesedapan. Itu yang buat aku nak kolom slowly dan tekan dalam-dalam lagi hahaha…
Aku pun turut sama kerasukan, aku jilat habis apa yang ada kat Zamri. Dari batang konek sampai ke telur keramdut, geram betul, rase nak gigit² je. Lubang bontot dia pun habis semua aku jilat sebagaimana dia jilat lubang bontot aku dari bawah terus naik ke lubang atas, stop kejap lidah menari-nari kat lubang depan dan naik keatas menyentuh kelentit keras aku yg makin bengkak pasal stim sangat tak tahan.
Terasa licin dan basah. Aku tengok Zamri bape kali lap idong dia yang terlanggar pepek basah aku tu. Tapi dia terus menjilat macam menjilat coklat cair atas ice-cream. Aku mengerang tak henti-henti. Aku takleh nak kontrol lagi dah pasal sedap nak mampos! Sesape pon kalo kene jilat camtuh sure tak tahan punye. Silap-silap jerit gile babi cam kene rogol gamaknye. Cam lam blue film tu la. Sakit tak seberapa tapi jerit je lebih. Tapi baru aku paham, tu bukan jerit bebuat sakit, tapi jerit sebab layan kesedapan gile-gile. Sekarang baru aku rase hahaha!
untuk permulaan Zamri masukkan satu jari dulu. Dia sorong keluar masuk keluar masuk jari dia. Terasa licin yang amat sangat. Dia gosok-gosok turun naik menyentuh segala lubang dan bijik. Dia usap-usap lubang bontot yg turut sama dibanjiri air licin dan aku terase cam nak mintak tujah lubang bontot je. Wah! Selera melampau-lampau. Tak sedor diri lam perut tu berisi hehehe… Sambil mengusap pantat, dia gigit² halus puting aku. Keras jangan cakap la. camne bengkaknye kelentit aku, camtu jugak la bengkak tetek aku menahan stim.
Zamri meletakan bantal bawah bontot aku sebagai lapik supaya kedudukan aku lebih tinggi dari lutut dia. Mungkin dengan cara tu dia boleh hayun lebih selesa. Aku dah tak pedulikan keselesaan lagi sebab lam pala otak aku ni pk pacak je dari tadi. Dia menolak kepala takuk perlahan-lahan melepasi lubang keramat aku yg tak bersentuh sejak sekian lama sejak projek ngan Van Zack kat Hongkong.
Zamri menujah aku perlahan lahan. Aku mendesah kesedapan. Zamri turut sama mendesah bagaikan tak dapat berkurun lagaknya. Dia bukan lama tak dapat. baru je 3-4 hari lepas dia dapat, tapi kalo projek ngan orang yg kite rindu, lain sket feel dia. betul ker? hehehehe…
Aku tak pasti sebab bagi aku, setiap sex yg aku lakukan dengan lelaki, aku akan menikmatinya sebaik mungkin. Memang ada aku membezakan kehebatan setiap lelaki tapi aku tak pernah tak stim kalo kene sentuh lelaki dan aku akan menikmati sex yg kami lakukan sebaik mungkin, memberi dan menerima. Mungkin benar apa kata Zamri, sebab aku memang rase selesa bila projek dengan dia. Mungkin kerana aku dah projek ngan dia bertahun-tahun dan tau skill dia, tau input dan output, tau apa dia suka dan apa yg dia tak suka maka kami selesa bersama.
tak cukup dengan lapik bantal yang tinggi, punggung aku still terjongkit-jongkit setiap kali ditujah. Korang bayangkan la kalo lobang kene tujah pastu ade plak tangan usik kelentit dan ramas tetek serentak. Whoa! terasa semuanya terusik. lidah dia gatal menjilat leher dan dada. Bila bibir dia sampai ke bibir aku, aku terasa nak gigit sampai putus, geram sial!
Aku mendesah-desah gila babi. bagai kene rasuk aku menggeliat tak tentu arah. Mulut pun merepek tah cakap ape-ape. Love, sayang, lagi, tak tahan, come on dan tah ape-ape lagi yg aku sebutkan berselang seli dengan rakusan desahan yang gila babi bagaikan taufan la nina!
Aku takleh tahan lagi. Aku cabut konek Zamri dari lubang. Kini giliran aku plak rogol dia. Aku baringkan dia dan aku panjat atas dia. Aku gelek habis-habis. Bila rase senak, aku control sket. Aku henjut dari atas, aku tarik keatas, bile terasa lekuk pala takuk dia kat lubang kemutan tu, aku sumbat balik kedalam lubang. Zamri memejam mata dan mendesah makin kuat. Tangan dia memegang pinggang aku dan sesekali meramas breast aku dengan genggaman yang kuat. Geram sangat la tu :p
Dia tak boleh tahan sedangkan aku belum puas. Aku henjut laju-laju tapi dia kata “stop! stop!” dia tarik nafas. Dan bukak mata pandang aku. Aku merayu “please…” aku cuba henjut lagi. tapi Zamri mendesah dan mengeluh kuat…. dia tekan pinggang aku menenggelamkan konek dia jauh kedasar dan aku dapat rasa dia pancut zruttt! zruttt! 4-5 kali dan berkata “sori…” aku mengeluh. Adui! aku pun sikit lagi nak sampai dalam 2-3 minit lagi henjut laju-laju sure aku sampai punye. Tapi ape nak buat, Zamri tewas dengan aku buat kali pertama sepanjang bertahun-tahun kami projek.
“sori la… tak tahan la, dah lama tak kene gelek” Zamri pujuk aku.
“it’s ok, aku pun ngantuk ni, letih” aku baring kejap pastu masuk bilik air cuci apam. Zamri ikut aku cuci konek dia gak. Pastu kami baring atas katil dan sama-sama tertidur. Esoknye aku on enpon, baru aku dapat sms dari mak mertua aku pasal rumah terbakar dan keadaan Saiful yang melecur hampir seluruh badan kat SJMC.
SO, Zamri temankan aku balik KL. Bila kami sampai sana… mak, abang, adik aku semua ade kat hospital… keadaan Saiful, masya’allah… rentung habis!
bersambung…