Sunday, July 16, 2006

Please Vote! Tulsa or Malaysia?

entry lepas ni akan berkaitan dengan masa depan. sebab keputusan yang bakal aku ambik akan diperbincangkan dengan Zamri. So, aku nak tanye korang, sebenarnya korang nak aku pegi Tulsa ke nak suh aku duduk Malaysia.
Ade yang tak suke aku gi Tulsa sebab kalau citer dalam Malaysia lebih senang nak imagine. Ade plak yg memang suke citer-citer luar sebab mungkin dah bosan dengan keadaan dalam Malaysia.
Actually aku dah pun ade sikit draft untuk kisah di Tulsa atau pun di Malaysia. Cuma nak mintak korang vote, korang nak citer kat Malaysia atau setuju aku nak pegi Tulsa. Jasa baik korang amat aku hargai untuk menentukan jalan citer seterusnya. Jalan cerita akan ditulis mengikut undian terbanyak. Thanks All. Muahz!
so, undian akan ditutup pada 17 March 2007 jam 12 malam. Lepas tu blog ni akan meneruskan perjalanan ke destinasi seterusnya.