Monday, June 26, 2006

Hari Ke-2 Di Hongkong!

Saiful nak ambik aku esok. Aku sakit kepala cari alasan. Aku merengek-rengek dalam telefon cakap aku nak duduk umah mak aku lagi dalam 2-3 hari sebab aku rindu mak aku.
Saiful tak banyak karenah, dia kata kalau nak balik, call je. Pastu dia tanya khabar mak aku, aku kate sihat.
Saiful ketawa!
Aku pelik!
Aku jadi takut tiba-tiba.
“sudahlah, nanti sampai KL bagitau, buat ape u nak susah-susah sampai KL pastu nak ke Kuantan, pastu nak patah balik KL lagi, buat penat je” Saiful ketawa lagi.
Aku semakin takut.
“kenapa ni bang?” aku masih nak berlakon lagi.
“takpelah, enjoy yourself, nanti balik belikan i something” Saiful putuskan talian telefon. Aku ketakutan rase nak nangis. Tangan aku menggigil pegang handphone. Zack diamkan diri.
Aku call adik aku tanye ade tak Saiful datang.
Adik aku kata…
“ade tu, abang Saiful tengok bola!” aku rase nak pengsan! Aku terduduk atas katil dan tercengang.
Aku bukan je takde mood malah aku rasa tak nak balik terus. Aku takut.
Zack cuba tenangkan aku lepas aku ceritakan semuanya. Tapi tu semua tak membantu sebab aku memang gelabah gile.
Hari tu kami turun kat Sham Shui Po station dan habiskan masa kat Apliu Street, Golden Computer Arcade, dan Golden Shopping Centre sebab 3 tempat tu berada berhampiran antara satu sama lain, jadi kami boleh jimat masa.
Kat situ terkenal sebagai tempat jual barang-barang electric, handphone, komputer, laptop, semuanya murah giler. Aku beli satu laptop HP, Cuma 500 ringgit duit malaysia.
Dan aku beli Nokia N73 sebijik dan PDA entah ape brand untuk Saiful. Untuk Saiful? Tak taulah kenapa aku beli untuk dia. PDA tu Cuma 280 ringgit duit kita. N73 tu pulak 580 duit malaysia. Murah memang murah. Tapi kalo rosak nanti, burn camtu jelah nampaknye. Tentang quality, aku tak pasti, aku main rembat je sebab murah, sebab handphone yg aku pakai sekarang ni pun aku beli kat China, ok je sampai sekarang.
Malam tu aku beri jawapan pada Zack. Aku rasa selesa bersama Zack. Mungkin sebab aku tengah ketakutan pasal aku dah kantoi dengan Saiful.
Malam tu pertama kali kami projek. Lepas dia cakap dia rasa bertambah sayang kat aku sejak kami bersama habiskan masa kat Hongkong ni, aku tak lagi tido katil sebelah hehehe…
Bunyi jeritan berahi aku sama kuat dengan Vision Four. Macam-macam skill kami buat malam tu. At least dapat kurangkan tekanan yang aku rasakan.
Kami kongkek dalam tab mandi yang luas. Bilik berharga USD50 satu malam tu agak memuaskan. Zack membelai aku dengan buih sabun. Dia gosok perlahan-lahan ke seluruh tubuh aku. Aku teringat masa aku honeymoon kat Hadyai dengan Saiful minggu lepas. Tetapi belaian Zack menyiksa batin aku. Sangat lambat dan perlahan sampai aku tak boleh tahan. Dia usap dari hujung kaki naik kebetis dan peha. Dia mengusap celah peha dan ambik masa yang lama untuk menyentuh pantat aku. Aku tak tahan, aku rasa tersiksa. Dan bila jarinya tiba kat bibir pantat aku mengeluh dan mengerang kesedapan sebab itulah yg aku tunggu dari tadi.
Kami berkucupan dan aku merasa nikmat bila bibir atas dan bawah dua-dua terusik. Zack mengelus lembut bibir faraj dan sesekali hanya tersentuh sedikit kelentit aku yg keras dan terbonjol keluar kerana terlalu stim. Aku mengharapkan jemarinya menujah masuk kelubang sebab aku tak boleh tahan disiksa begitu lama.
Aku berpaut pada leher Zack ketika kami berkucupan dan geseran buah dada aku kebadan Zack buat breast aku tegang dan keras. Sama keras dengan konek Zack yang sedang berdiri megah.
Kami berdiri didalam tab mandi. Kami berpaut rapat dan aku mengusap lembut konek keras Zack. 6 inci maybe ;) dan Zack mengusap perlahan punggung pejal aku.
Zack membuka pancuran dan kami berdiri dibawah shower. Untuk menghilangkan buih dibadan barangkali. Aku merasa lepas ketika air jatuh dari atas membasahi seluruh tubuh dalam keadaan kami sedang berkucupan.
Kucupan Zack beralih ke leher dan dada. Zack menggigit lembut dan menjilat-jilat buah dada aku yang sudah bersih tanpa sabun lagi sambil mengepal punggung aku.
Tangan aku mendakap Zack dan mengusap rambut dan tengkuknya.
Zack melutut dan mengucup perut dan pusat aku. Lama kelamaan lidahnya bergesel pada kelentit keras aku.
Dalam keadaan basah, Zack dukung aku keluar dari bilik air dan baringkan aku atas katil. Zack meneroka setiap inci tubuh aku dari hujung rambut ke hujung kaki. Dia kangkangkan aku seluasnya dan melutut dihujung katil beralaskan karpet pada lututnya. Jilatan demi jilatan membelai. Tak cukup jilat pantat, Zack menjilat seluruh tubuh badan aku dan sekitar puting tetek sambil jemarinya terus meneroka lubang keramat aku. Tanpa segan silu aku mengerang.
Selepas beberapa lama, Zack tarik tangan aku dan aku duduk. Zack berdiri didepan aku mengusap batang kerasnya. Aku menyambut konek Zack, membelai buat seketika dan masukkan perlahan dalam mulut aku. Tak mungkin konek 6 inci tu dapat masuk habis dalam mulut aku. Tapi aku isap jugak perlahan-lahan, lagi dalam aku sumbat, lagi asyik Zack mengerang. Zack memegang rambut aku yang mengurai kedepan mengganggu acara kolom konek. Dia cuba menekan sedikit demi sedikit memberi bantuan pada aku agar aku kolom lebih dalam lagi.
Zack menolak aku kembali untuk berbaring dan Zack bersedia melutut dia atas katil untuk memacak koneknya. Tujahan Zack mengikut susunan kelajuan. Dari perlahan dan semakin laju, 15 minit kemudian, dia pusingkan aku. Aku menonggeng dan dia berdiri dihujung katil. Kami berdoggie buat seketika. Sambil menghenjut, Zack mengepal-ngepal punggung aku.
Kemudian Zack suruh aku turunkan sebelah kaki ke bawah katil dalam keadaan menonggeng seperti tadi. Zack menaikkan sebelah kaki keatas katil dan teknik doggie ini memang sebijik cam anjing tengah projek, nampak teruk sangat tapi sedap seolah-olah konek Zack tersepit dicelah daging.
Hampir setengah jam berlalu. Aku dah mula rasa lenguh-lenguh. Sejak mengandung aku memang cepat letih.
Kami berdua mengiring di atas katil. Kesejukan aircon membuatkan badan kami kering tanpa disedari. Rambut aku pun hampir kering. Tapi adegan panas itu buat aku kurang rasa sejuk.
Dalam keadaan mengiring, Zack mengangkat sebelah kaki aku keatas lututnya dan dia mula menujah aku dari belakang. Aku berbaring pada lengan Zack dan Zack meramas-ramas buah dada aku dari belakang. Dalam kesejukan itu aku mula berpeluh.
45 minit berlalu dan aku rasa makin lenguh dan kejang. Aku kembali menelentang dan Zack menujah aku dari arah depan. Breast aku terhayun-hayun setiap kali Zack menambah kelajuan goncangan. Aku feeling habis sampai lupa yang aku sedang mengandung. Goncangan Zack makin laju dan aku makin kejang. Aku memejam mata menerima hentakan bertubi-tubi dan kepala aku rasa lapang dan kosong, takde lain yang aku fikirkan mase tu melainkan kesedapan.
Zack melepaskan tembakan kat dalam. Aku melepaskan keluhan. Aku terkulai keletihan dan dapat rasakan ada sesuatu meleleh kat celah lubang pantat aku. Aku abaikan dan biarkan air tu mengotori cadar katil. Lantak la, katil lagi satu kan ade hehehe…
Aku dengar Zack mandi sementara aku tertidur dan terus tak sedarkan diri sampai pagi :p
p/s : esok sambung citer hari ke-3 aku kat Hongkong ok!