Thursday, June 15, 2006

Korek-Korek Dalam Panggung Wayang

Hi! Sori lambat update. Bz sket! Hari tu lepas Saiful blah, aku terus ajak Zack keluar. Mana lagi kalau bukan The Curve. Kami tengok wayang. Cerita Syaitan. Hehehe… orang mengandung tidak digalakkan tengok citer tu. Dan aku asyik terkejut tak henti-henti. Dengan sound system yang terasa dekat gile kat telinga, aku rase nak pengsan! Zack peluk aku, genggam tangan aku setiap kali aku terkejut.
Nak tau citer? Hehehehe…
Dalam panggung wayang yg gelap dan suram, sesekali terdengar jeritan penonton yg terkejut dan terjerit lebih-lebih, Zack masukkan tangan dia dalam skirt aku. Jarinya menyelinap masuk kedalam spender aku. Aku membiarkan dan lama-lama aku kebasahan.
Entah macam mana semua tu berlaku aku tak sedar langsung. Yang aku tau, aku terkejut (kadang-kadang terkejut sebab suara penonton menjerit lebih-lebih padehal takde la seram sangat), dia sekadar menenangkan aku, memeluk bahu aku dan menggenggam tangan aku. entah macam mana dia meletakkan tangan di peha aku dan aku membiarkan saja. Lama kelamaan tangan dia menyelinap masuk kedalam skirt aku juga aku biarkan. Hinggalah jemarinya bermain kelentit aku juga aku biarkan. Malah aku merenggangkan peha supaya dia senang nak terus meneroka di9saat aku sedang kebasahan.
Aku tak sedar semua yang berlaku, aku rasa apa yg berlaku tapi mata aku hanya menumpukan perhatian pada skrin besar tak henti-henti. Begitu juga Zack, matanya tetap tertumpu pada skrin, tetapi tangannya meneroka jauh ke lembah hikmat itu. Sebelah Zack ada orang, sebelah aku takde orang. Aku tak tau orang sebelah Zack tu perasan ke tak, mungkin tak la sebab atas peha aku ada beg, tangan Zack pulak bawah beg tu.
Kami berdua terkejut sebab orang belakang kami menjerit mcm kena histeria. Kacau daun betul, menyirap darah aku.
Lepas tayangan berakhir, kami sama-sama malu sendiri. Sedikit pun kami tak bercakap pasal hal dalam panggung tadi. Tapi Zack dah berani paut pinggang aku masa kami berjalan bersama. Segala-galanya baru nak bermula dan aku tak nak tunjuk sangat yang aku ni gelojoh hehehe…