Wednesday, June 28, 2006

Pulang Dan Berpisah

Dari Yau Ma Tei station, aku turun di Kawloon Bay station. Aku tak sempat nak ke shopping kompleks berwarna pink yang aku cakap tu dan menikmati pemandangan malam di jeti Star Cruise.
Tiba di Former Kai Tak Airport, kami terus check-in dan setengah jam lepas tu kami menaiki pesawat.
Tiba di KLIA jam 11 pagi aku terus ambik cab ke Shah Alam. Zack ambik cab ke Damansara Indah. Aku terus ke brunsfield sebab takut nak balik rumah.
Masa aku bukak pintu, aku nampak Shima tengah kongkek dengan balak mat saleh. Mereka berdua berbogel di atas sofa dan sedang mengerang serta berseronok. Mereka terkejut bila pintu tiba-tiba dibuka.
“Sorry…” aku berlalu menuju bilik aku tanpa menoleh kepada mereka. Mesti Shima segan. Alamak sori la, aku tak sengaja :p tapi sempat jugak aku tengok Shima menonggeng kene tujah dek mat saleh batang panjang tu. Terjerit-jerit Shima dikerjakan.
Aku mandi dan berehat. Baring-baring dan tertidur. Aku lapar nak keluar makan tapi aku takut terserempak dengan Shima dan balak mat salehnya kat ruang tamu lagi. Lepak punya lepak aku tertidur dengan tv yang tak bertutup.
Aku on semula handphone aku. Berpuluh-puluh missedcalls dari Saiful. Sms juga masuk bertalu-talu termasukkan sms dari Zack yang mengucapkan terima kasih kerana sudi bercuti bersama dia.
Aku tak tau macam mana nak menghadapi Saiful. Memang menakutkan berada dalam keadaan seperti ini. Aku tak tau nak buat apa sekarang ni.