Tuesday, June 27, 2006

Hari ke-3 di Hongkong

Aku rasa berat nak balik. Aku takut sebenarnya. Aku tau semuanya dah kantoi. Dan aku jugak tau tak kan selamanya aku dapat larikan diri dari kenyataan dan kesilapan yang aku lakukan.
Jadi aku ambik keputusan hari ni adalah hari terakhir aku di Hong Kong, esok aku akan balik KL.
Kami bersiar-siar di Kowloon Walled City Park, tempat bersejarah bagi Hongkong ala-ala kota Melaka kalau kat Malaysia. Taman tu dibuka pada tahun 1995 dan direka ala-ala taman masa dinasti Qing dulu. Takde ape yg menarik selain dari tugu dan kubu lama.
Kami ke Mangkok, destinasi shopping terbesar kat Hongkong. Rupanya Sincere Podium adalah tempat yg jual handphone paling besar, lebih banyak pilihan. Tapi aku dah terbeli semalam, so rugilah nampaknya. Kat sini ada lagi macam-macam model. Aku beli baju dan kasut di Sino Centre dan aku terperanjat beruk bila dapat tau Saiful dah cut kredit kad aku mase aku nak bayar semua barang yang aku beli berharga USD470. Nampaknya Saiful memang cekap.
Aku tak cukup cash, nasib baik Zack bagi pakai kredit kad dia.
Kepala aku serabut dengan masalah nak berhadapan dengan Saiful. Aku betul-betul takut. Aku tau, Zack pun takut jugak, tapi pura-pura menenangkan aku.
Malam tu kami kongkek lagi. Hanya itu hiburan yang ada atau mungkin Zack tak tahan tengok pelacur-pelacur separuh bogel yang mencari pelanggan di sepanjang Nathan Road berhampiran hotel kami.
“Ahhh… sakitlah…” aku merengek ditindih badan sasa Zack. Zack terus menghenyak aku seolah-olah lupa yang aku ni tengah megandung.
Belaian Zack kian panas. Agaknya orang lelaki ni dilahirkan untuk menjadi hebat. Aku selalu teruja dengan setiap belian lelaki-lelaki yang pernah sentuh tubuh aku.
Skills mereka hampir sama, malah itulah yg dinamakan sex. Tapi cara sentuhan mereka yang membezakan setiap lelaki. Lain lelaki, lain cara sentuhannya dan lain pula rasa belaiannya. Kalau korang sundal macam aku, korang fahamlah apa yang aku maksudkan kan?
Saiful hubungi aku sepanjang malam. Aku membiarkan handphone tu berbunyi sampai bateri kong dan terpadam sendiri. Aku takut nak jawab dan kalau boleh aku tak nak beritahu dia yang aku akan balik esok. Aku belum bersedia menghadapi semua tu.